اجرایی شدن طرح کانون پرورش فکری مدارس در آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی اجرایی شدن طرح کانون پرورش فکری مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در جلسه هماهنگی ایجاد طرح کانون مدارس، زهرا آبسوران معاون فرهنگی اداره کل کانون آذربایجان‌غربی از آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

اولویت طرح با پایه های سوم و چهارم خواهد بود

در این نشست جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی با آشنایی دانش آموزان با شیوه های جدید زندگی گفت: این طرح با هدف دانش‌آموزان دختر و پسر پایه های دوم تا ششم ابتدائی و با اولویت پایه های سوم و چهارم اجرا خواهد شد.
وی افزود: در این طرح ۱۱۶ مدرسه دخترانه و پسرانه که بطور متوسط ۱۸۰۰ دانش آموز دختر و ۱۷۴۰ دانش آموز پسر را شامل میشود، تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت.

طرح کانون مدارس به آموزش براساس شیوه های خلاق کمک می کند

فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم گفت: این طرح میتواند با انتقال برنامه های جذاب کانون به دانش آموزان در مدارس به آموزش براساس شیوه های خلاق کمک کند.
وی افزود: این طرح که با ثبت نام رایگان دانش آموزان در کانون همراه خواهد بود می تواند مزیت برای کانون پرورش فکری محسوب شود.
مدیرکل آموزش و پروش آذربایجان غربی تصریح کرد: معلمان و دبیران نیز برای بهبود شیوه ها و انجام برنامه های خواسته شده باید مورد آموزش قرار گرفته و توجیه شوند.

دی ماه زمان آغاز طرح کانون مدارس

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به آغاز این طرح از ابتدای دی ماه گفت: جلسه توجیهی برای معلمان و دبیران از روز ۲۳ آذرماه برگزار میشود و مربیان در جریان نحوه حضور خود در مدارس و حضور دانش آموزان در مراکز کانون آشنا میشوند.
وی افزود: در این طرح، معلمان یک روز در ماه در مدارس و دانش آموزان یک بار در ماه در مراکز کانون حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =