نماینده خرم آباد از مدیرعامل شرکت آبفار لرستان تقدیر کرد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شرکت آبفار لرستان در راستای اجرای طرح های آبرسانی روستایی در استان و شهرستان خرم آباد تقدیر کرد.

محمدرضا ملکشاهی راد در جریان بازدید از طرح های آبرسانی منطقه شمال و جنوب شهرستان خرم آباد گفت: شرکت آبفار با تمام تلاش برای آبرسانی به روستاها در تلاش است و باید در این راستا از ظرفیت نمایندگان برای جذب اعتبارات استفاده کنند.
به گزارش خبرانلاین لرستان ،وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاها موجب اسکان روستاییان در مناطق روستایی شده و باید با خدمات رسانی به این افراد از مهاجرت به شهرها جلوگیری کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز گفت: شرکت آبفار لرستان در راستای اقتصاد مقاومتی، طرح های مختلفی را در سراسر استان در دست اجرا دارد.
مهندس علیرضا کاکاوند افزود: در سال ۹۴ و ۹۵ شرکت آب و فاضلاب روستائی لرستان تعداد ۲۹ مجتمع آبرسانی و ۱۳ پروژه تک روستائی را با مجموع ۱۸۴ روستا و جمعیت بالغ بر ۸۶ هزار و ۸۰۰ نفر از محل اعتبار صندوق توسعه و استانی و با اعتباری بالغ بر ۳۶۶ میلیارد ريال در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با اجرای کامل این پروژه ها در پایان سال مالی ۹۵ شاخص بهره مندی استان از آب شرب سالم و بهداشتی از عدد ۷/۸۰ درصد به حدود ۸۴ درصد خواهد رسید.
مدیر امور آبفار شهرستان خرم آباد نیز گفت: نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ها در دو روز مختلف از طرح ها و روستاهای مناطق جنوب و شمال خرم آباد بازدید کرد.
علی دالوند افزود: در این دوره از بازدیدها، نماینده مردم خرم آباد از روستاهای کرگاه شرقی، بدرآباد علیا، بدرآباد سفلی و تلوری در منطقه جنوب خرم آباد و روستاهای قلعه سنگی، رباط نمکی، رباط دولتشاه، پل هوا و مرید آباد در منطقه شمال خرم آباد بازدید کرد.
وی خاطر نشان کرد: روستاهای یاد شده از لحاظ آبرسانی مشکل نداشته و تنها از لحاظ فاضلاب با مشکل مواجه بوده که با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دنبال جذب اعتبار برای این مهم هستیم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =