شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرایط جوی و محیطی فرودگاه مهرآباد و اردبیل را برای سفر مناسب اعلام کرد و از برقراری پروازها طبق زمانبندی در این دو فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دراطلاعیه های شماره 4 و 5، وضیعت پروازها را در دو فرودگاه اردبیل و مهرآباد تهران تشریح کرد.

دراطلاعیه شماره 4 آمده است: آماده سازی فرودگاه اردبیل برای نشست و برخاست پروازها انجام شده است. باند فرودگاه اردبیل با توجه به برف روبی، اوره پاشی و یخ زدایی به موقع عوامل فنی وعملیاتی فرودگاه، همچنان آماده نشست و برخاست هواپیما بوده و عملیاتی است.

اکنون دمای هوا درمنطقه فرودگاه منفی 6 درجه است و کارکنان ایمنی زمینی و فنی فرودگاه اردبیل برای جلوگیری از بسته شدن فرودگاه از اوایل صبح تاکنون 16 بار عملیات برف روبی در فرودگاه انجام داده اند.

در اطلاعیه شماره 5 شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز آمده است: شرایط جوی و محیطی فرودگاه بین المللی مهرآباد برای نشست و برخاست پروازها مناسب است.

پروازهای مهرآباد به شرط مناسب بودن شرایط جوی فرودگاه های مقصد، طبق برنامه زمانبندی شده انجام می‌شوند.

مسافران هوایی نیز که قصد سفر از این فرودگاه به مقصد فرودگاه های دیگر را دارند، می توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران، آخرین وضعیت پروازها را از اطلاعات پرواز مهرآباد با شماره 199 دریافت کنند.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =