تصویری از خاطره‌بازی فیفا با ۴ گلی که علی دایی به کره زد

امروز، سالروز برد 6-2 ایران مقابل کره است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چنین روزی در سال 1996 تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا موفق به یک برد تاریخی شد. برد 6-2 مقابل کره که هنوز به عنوان یکی از بهترین بردهای تاریخ فوتبال ایران شناخته می شود. نکته قابل توجه این مسابقه 4 گلی بود که علی دایی در 23 دقیقه وارد دروازه حریف کرد. به همین بهانه، صفحه رسمی اینستاگرام AFC نیز ساعاتی پیش به این موضوع پرداخت.

 

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
    8 3
    غیر از اینکه اسطوره هامون اون موقع هزاران برابر بهتر از بازیکنهای الانمون بودند حتی اون پیرهن برای من عرق ملی خیلی بیشتری داشت نسبت به بقیه پیرهنهای تیم ملی .
    • مهدی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
      10 0
      بپذیریم که انروزها تعصب بسیار بیشتر از امروز بود ،علی دایی با سرشکسته جانانه برای وطنش جنگید اما باز یادمون نرفته که همین چندین سال پیش از بازیکنان طراز اول به تیم ملی دعوت میکردن و این بازیکنها بهانه میاوردن یادش بخیر کروش میگفت خیلی عجیب است بازیکن تیم ملی همچون سرباز برای وطن هست اما اینچا ترجیح میدهن به تیم ملی خود کمک نکنن
  • بی نام NL ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    1 19
    علی دایی با ماندنش به هر قیمتی در تیم ملی , دو نسل از مهاجمان خوب ما را سوزانید و اگر الان برعکس گذشته در گلزنی مشکل داریم , همه اش تقصیر علی دایی است . ضربه زدنهای این آقا در زمان سرمربی شدن بی حساب و کتابش در تیم ملی باعث شد که برای اولین بار به یک تیم عربی در آزادی و مقابل 100 هزار ایرانی ببازیم . به نظر می رسد ترکشهای این آقا تا یک دهه دیگر هم دامان تیم ملی را همچنان سوراخ سوراخ کند .