بانوی رزمی کار: آماده حضور قدرتمند در مسابقات کشوری هستم

بانوی ملی پوش رزمی کار اهوازی که ماه گذشته در مسابقات جهانی او-اسپرت توانست مقام نخست را از آن خود کند، با انگیزه ای بالا خود را برای مسابقات کشوری بهمن ماه در اصفهان آماده می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ «فرناز خانی» رزمی كار پر انرژی استان فقط 18 سال دارد. او با انگیزه وصف نشدنی اش هر روز در جست و جوی بهترین مقام کشوری، آسیایی و جهانی است.

دختر طلایی ایران در گفتگو با خبرنگار  خبرآنلاین در خصوص كسب نشان طلای اخیر خود در مسابقات جهانی آنتالیا توضیح می دهد: برای كسب این طلا ماه‌ها در اردو بودم و تمرینات بسیار سختی انجام دادم.

او ادامه می دهد: تمام تمركزم روی كسب مدال طلا بود كه خوشبختانه با تمرینات سختی كه طی چهار ماه گذراندم، با خوش رنگ‌ترین مدال، كارم را در مسابقات جهانی به پایان رساندم و از اینكه توانسته ام دل مردمم را شاد كنم، خیلی خوشحالم.

مدال های رنگارنگ

خانی در مسابقات استانی و كشوری رشته كیك جیستو و او‌ـ اسپرت نزدیك 20 مدال كسب كرده است. دختر رزمی كار شایسته استان در سال 94 توانست مدال طلای كشوری را در رشته كیك جیتسو به دست آورد و امسال نیز با بهترین عملكردی که مسابقات کشوری و جهانی داشت، موفق شد دو قهرمانی با ارزش دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

آماده برای مسابقات بهمن ماه

قهرمان وزن -60 کیلو گرم جهان در رشته او-اسپرت با آغاز رقابت های کشوری فقط 40 روز فاصله دارد.

او در خصوص اینکه آیا باز هم نتیجه سال گذشته تکرار می شود، اظهار کرد: صد در صد، با انگیزه بالا و تمرینات فشرده ای که طول این چند ماه انجام می دهم، تمام سعی و تلاش خود را می کنم تا خوش رنگ ترین مقام را برای استانم به‌دست بیاورم.

بانوی ملی پوش به اردوها نیز اشاره کرد و گفت: اردوهای اولیه آغاز شده که تا پیش از مسابقات نیز ادامه دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =