وقتی روزنامه صحبت‌های بازیگر سرشناس را تحریف می‌کند

مایکل شین بازیگر بریتانیایی سینمای هالیوود با انتشار پستی در شبکه اجتماعی تامبلر درباره گفت‌وگوی خود با روزنامه «تایمز» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه «تایمز» به نقل از شین گفته بود که این بازیگر هالیوود را ترک خواهد کرد که تا به عنوان یک فعال سیاسی با «پوپولیست‌های راست افراطی» مبارزه کند. (اینجا)

او در این باره به تایمز گفته بود: « همانگونه در دهه ۳۰ میلادی باید نازی‌ها را در آلمان متوقف می‌کردیم اکنون نیز باید جلوی این پدیده در حال ظهور بایستیم.»

شین شنبه شب در این باره در شبکه اجتماعی «تامبلر» نوشت: «من نگفتم بازیگری را کنار می‌گذارم و هالیوود را ترک می‌کنم تا به دنیای سیاست وارد شوم. من گفتم که در چند سال گذشته بیش از پیش با مسائل و مشکلات اجتماع درگیر شده‌ام و به دلیل شرایط سیاسی موجود تمایل دارم که بیشتر روی این موضوعات تمرکز کنم. مصاحبه‌کننده از من پرسید که در این صورت تکلیف فعالیت حرفه‌ای من چه می‌شود که در پاسخ گفتم احتمالا کمتر بازی می‌کنم و حتی شاید در برخی مواقع کاملا دست از این کار بکشم. اما در واقع اکنون نمی‌دانم چه می‌شود.»

در گفت‌وگوی «تایمز» با شین آمده بود که این بازیگر پس از ماجرای برگزیت و برد ترامپ در انتخابات آمریکا به زادگاهش در ولز بازمی‌گردد تا در مخالفت با عوام‌فریبان و افراد نژادپرست فعالیت کند. این بازیگر در این باره نوشت: «بی‌شک در نظر من مردمی که به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و یا ترامپ رای دادند با نژادپرستان راست افراطی که باید جلویشان گرفته شود، یکسان نیستند. بیشتر مردم بریتانیا از جمله شهر زادگاه من به برگزیت رای دادند. این خواست مردم و قابل احترام است. این دموکراسی است. نظر من این است که باید در مقابل طیف در حال ظهور فاشیسم در غرب ایستادگی کرد. باید از دموکراسی دفاع کنیم و تک تک ما باید در این کار مشارکت کنیم.»

منبع:‌ هالیوودریپورتر / ۱۷ دسامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =