ایسنا نوشت: رئیس حزب "القوات اللبنانیة" پس از معرفی کابینه جدید لبنان با انتقاد از آن گفت: کابینه جدید "ایده‌آل نیست" و اشکالاتی دارد.

 به نوشته روزنامه الیوم السابع، سمیر جعجع، رئیس حزب "القوات اللبنانیه" ساعتی پس از تشکیل کابینه جدید لبنان در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد: صراحتا می‌گویم کابینه جدید ایده‌آل نیست و جدای از تعداد وزرای دارای اشکالاتی است.

جعجع در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: از نظر من دولت باید دارای ساختاری فعال و کارآمد باشد و ما با مشارکت خود در دولت جدید تلاش خواهیم کرد که این کابینه سازنده و کارساز باشد.

رئیس حزب القوات اللبنانیة افزود: از زمان تشکیل کابینه تا این لحظه جنگی علیه حضور حزب ما در دولت شکل گرفته است در حالی که ما در دولت‌های قبلی مشارکت نکردیم؛ زیرا به مفید بودن آنها اعتقادی نداشتیم. البته برخی از این مساله خرسند و راضی بودند اما ما حضور داریم تا با آنچه در گذشته جریان داشت، مخالفت کنیم و مردم تفاوت را درک کنند وگرنه ما وارد دولت نمی‌شدیم. ما با وجود مخالفت و جنگی که علیه‌مان وجود داشت، توانستیم جایگاه‌ها و تعداد خود را حفظ کرده و موثر و سازنده باقی بمانیم.

رئیس حزب القوات اللبنانیة در ادامه تاکید کرد که حزب متبوعش هرگز در کابینه جدید به شکل سنتی حضور نخواهد داشت و تعداد نمایندگانش نیز افزایش نخواهد یافت اما در راستای تحقق رویاها و برنامه‌هایی که وزرا بر روی آن کار می‌کنند تلاش خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دولت باید ساختاری منسجم، هماهنگ و کارآمد باشد و ما با تمامی آنچه درگذشته انجام شده مقابله خواهیم کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =