در فصل سوم سال مالی 2016 بیش از 112.3 میلیون گوشی در بازار چین عرضه شد.

به گزارش خبرآنلاین، این رقم 5.2 درصد بیشتر از فصل قبل و 5.8 درصد نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیشتر بوده است.

ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و تحریک مشتریان به انتقال از نسل دوم به نسل سوم و چهارم / 3G و 4G دلایلی است که دیجی تایمز در گزارش خود درباره دلایل افزایش رشد عرضه آورده است. همچنین دادن سوبسید به مشتریان از سوی چاینا موبایل، چاینا تله کم و چاینا یونیکام را باید به این دلایل اضافه کرد.

چاینا موبایل تا آخر فصل مذکور 480.7 میلیون کاربر 4G را در خود جای‌داده است، درحالی‌که این رقم برای چاینا تله کام 107.5 میلیون و برای چاینا یونیکام نیز 88.9 میلیون مشترک بوده است.

در این مدت فروشندگان خارجی 17.1 میلیون گوشی در بازار چین فروخته‌اند که نسبت به فصل قبل 2.8 درصد و نسبت به مدت مشبه سال قبل 36.7 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اما کمپانی اوپو 19.9 درصد، کمپانی وی وو/Vivo 15.9 درصد، هوآوی به‌عنوان سومین کمپانی 12.1 درصد، شائومی نیز 6.3 درصد رده‌های اول تا چهارم را در فهرست عرضه‌کنندگان داخلی برتر گوشی در چین در فصل سوم به خود اختصاص دادند.




5656

کد خبر 614061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خشايار ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
    0 0
    چه قدر شبيه ايرانه!!!! همه از هم بيگانه شدند