تینا پاکروان کارگردان و بازیگر نام‌آشنای سینما در حمایت از سریال «شهرزاد» یادداشتی در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاکروان در این باره نوشت: «شهرزاد روايت هزار و يك شبى است كه مردم را با سريال ايرانى آشتى داد و آنها را دور هم جمع كرد.

اينكه حسن فتحى توانسته است اين داستانهاى تو در تو و جذاب عاشقانه را در مقطعى از تاريخ ،به درستى و زيبايى تصوير كند ،جاى تقدير دارد.

اينكه سرمايه اى در راستاى فرهنگ اين مرز و بوم هزينه شده است به جاى اينكه سر از آنسوى مرزها درآورد يا در دادو ستد ارز، ندانيم چه شد و يا برجى به اين شهر پر همهمه اضافه كند هم جاى تشكر. 

گرچه بودجه ى ساخت اين سريال به اندازه شايد دو واحد در آن برج ها هم نيست و اصلا انگار عادت كرده ايم به هزينه نكردن براى فرهنگ كه اين محدود هم به چشم بسيارى خار شده است. 

مخلص كلام هرگز نياموختم با بخل و حسد قضاوت كردن را كه متاسفانه اين روزها در حوالى سرى دوم اين مجموعه بسيار به چشم مى آيد. 

مهم مردم هستند كه بايد ببينند و بخواهند كه بدانند كه خدا را شكر با موفقيت سرى اول و چشم انتظار مردم براى سرى دوم اين جزو واضحات است. 

دست مريزاد به سازندگان و هنرمندان شهرزاد كه با اينهمه هجمه، عشق به مردم را سپر كرده اند و پيش مى رانند .به يقين در آنسوى ازدحام و هياهو بر سر هيچ آنچه مى ماند اثر شماست كه جاويدان است. 

موفق باشيد و برقرار ،خوش بدرخشيد.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =