۰ نفر
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
جشنواره ای برای جوانان و کارجویان

جشنواره کار با محتوای فرصت های شغلی و مهارت های آموزشی تا پایان هفته در موزه هنرهای معاصر اهواز در حال برگزاری است.

رضوان زکالوند مسئول اجرایی این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: اولین جشنواره کار با محتوای فرصت های شغلی، مهارت آموزشی، حمایت از صنایع دستی و کسب و کارهای اینترنتی، همزمان با جشنواره یلدا هنر ایرانی، اقوام ایرانی و سوغات ایرانی در موزه هنرهای معاصر توسط کانون کارآفرینی و اشتغال جوانان جنوب با مدیریت محمدرضا جهانیان برگزار می شود.

زکالوند همچنین افزود: این نمایشگاه در تاریخ 27 آذر لغایت 3 دی 95 در محل موزه هنرهای معاصر اهواز به مدت 7 روز در حال برگزاری است که از همه علاقمندان دعوت می شود از نزدیک به طور رایگان از این نمایشگاه دیدن کنند.
مسئول اجرایی جشنواره کار و فرصت های شغلی گفت: با برگزاری کارگاه های کاربردی و مشاوره رایگان کسب و کار توسط گروه ها و موسسات معتبر آموزشی و معرفی کارآفرین های برتر برخی ادارات و موسسات و معرفی روند صدور مجوز توسط ارگان های شرکت کننده در این جشنواره برگزار می شود.

زکالوند گفت: از دیگر اهداف ما آشنایی جوانان و کارجویان با متولیان امر اشتغال در 2 بخش خصوصی و دولتی است.

مجید کیوانی، نماینده سازمان های مردم نهاد استان در این مراسم ضمن حمایت از سازمان های مردم نهاد فعال نسبت به عملکرد ضعیف مدیران غیر متخصص در حوزه فرهنگی و عدم همکاری آنها در استان هشدار داد.

همچنین در این مراسم تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز و مدیر کل فنی و حرفه ای استان، مشاور استاندار، تعدادی از مسئولان میراث فرهنگی، تعدادی از مسئولان اداره ی جهادکشاورزی ، مدیریت توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور و مدیریت صندوق کارآفرینی امید خوزستان حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =