چرا اطرافیان احمدی‌نژاد به دنبال رییس‌جمهور شدن روحانی بودند؟

وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد در مورد اختلاف دیدگاه نزدیکان رئیس جمهور سابق با اصولگرایان گفت: نزدیکان احمدی‌نژاد حتی تعبیر افولگرایان را به کار می‌بردند! می‌گفتند اگر هیچکدام از آن کاندیداها انتخاب نشوند، اتفاقی نمی‌افتد.

سید محمدحسيني وزير ارشاد دولت احمدي ن‍ژاد در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین که در کافه خبر این خبرگزاری برگزار شد، {اینجا} با اشاره به خطاي استراتژيك نزديكان احمدي ن‍ژاد در انتخابات 92، گفت: برخی از اطرافیان آقای احمدی‌نژاد در سال 92، فکر می‌کردند که اگر آقای روحانی رئیس‌جمهور شود برای ما بهتر است تا یک اصولگرا انتخاب شود. گفتند حالا که اصولگرایان با ما درگیر هستند و رقابت دارند، اگر روحانی شود، چه بسا بهتر باشد. ولی دیدیم که تیم آقای روحانی از روز اول برگشتند و شروع به نقد جدی و تضعیف گذشته کردند.

وي تصريح كرد: منظورم کسانی که به رئیس جمهور نزدیک بودند. چنین تصوری داشتند و چه بسا خود آقای احمدی‌نژاد نسبت به بعضی مواضع‌ این افراد ایراد داشته باشد ولی در آن دوره برخی به گونه‌ای صحبت و موضع‌گیری کردند که به نظر می‌رسید هیچکدام از اصولگرایان نمی‌خواهند به عنوان کاندید انتخاب شوند. حتی تعبیر افولگرایان را به کار می‌بردند! چون یک نوع اختلاف دیدگاه جدی با آقای احمدی‌نژاد می‌دیدند بنابراین می‌گفتند اگر هیچکدام از آن کاندیداها انتخاب نشوند، اتفاقی نمی‌افتد.

29217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
    0 0
    جالبه آقای حسینی فرمودن: شروع به نقد جدی و تضعیف گذشته کردند شما و رئیس دولتتون که به تخریب گذشته دست زدید و همه چیز رو به نام خود ثبت کردید