اقدام مسرت بخش برای تامین آب پایدار و تصفیه شده در مرکز استان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان خبر از یک اقدام مسرت بخش برای تامین آب پایدار و تصفیه شده در مرکز استان داد

در آخرین روزهای فصل پاییز مدیرعامل این شرکت خبر از یک حرکت جهادی در حوزه تامین آب شرب پایدار و تصفیه شده در مرکز استان داد.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،حمید رضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان که به تازگی لوح "شرکت برتر رشد"دربین شرکت های آب و فاضلاب کشور را از دست وزیر نیرو دریافت نموده اعلام کرد.

با بررسی های دقیق طی جلسات متعدد فنی روی وضعیت موجود خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شهر خرم آباد و بکارگیری حداکثر ظرفیت مهندسی و اجرایی درشرکت و انجام تغییرات درساختار شبکه موجود تا بهمن ماه 95 مناطق مرکزی شهر از پارک صخره ای تاپل حاجی و منطقه مطهری از آب تصفیه شده بهره مند خواهندشد.

همچنین با اتصال خطوط دیگر و استفاده حداکثری از خطوط موجود و بازتعریف آنها مصممیم تصفیه خانه آب را به منطقه علوی، خیرآباد و قاضی آباد متصل کرده و در بهترین شرایط برای کمک به تامین آب گلدشت از این ظرفیت استفاده کنیم.

این طرح یک طرح ابتکاری است که چندین مزیت مهم دارد، اول اینکه با این تحول درساختارشبکه توزیع آب خرم آباد به درخواست بجای مردم درخصوص استفاده از آب تصفیه شده پاسخ مثبت داده ایم دوما با این کار در روزهایی که بعلت بارندگی مداوم کدورت آب چشمه ها بالا می رود خواهیم توانست با این پدیده مقابله کرده و شهروندان واقع در این مناطق هم ازآب زلال بهره مندشوند، اما معضل دیگری که مشترکین آب مناطق مرکزی و علوی سالها با آن مواجهند قطع همزمان آب درصورت قطع برق است که با این اقدام ضمن رفع این مشکل شکستگی لوله ها کاهش یافته و در مصرف برق بابت پمپاژ هم صرفه جویی خواهدشد.

باتوجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان در انجام فعالیت های خود الگوی اقتصاد مقاومتی را راهکار برون رفت از مشکلات می داند معتقدیم که با اقداماتی که توام با عمل خواهدبود با هزینه بسیار اندک و صرفا با ابتکار و فکر فرزندان این مردم ان شاالله تا بهمن ماه 95 مصداق بارزی از اقتصاد مقاومتی را پیاده خواهیم نمود، موضوعی که فرمان رهبر فرزانه انقلاب و مورد تاکید همیشگی جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم استان می باشد

 46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =