تسنیم نوشت: تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به دنبال غلبه بر مقاومت البرز و شروعی خوب در نیم‌فصل دوم لیگ است.

نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از وقفه 20 روزه از روز پنجشنبه 2 دی ماه با برگزاری 7 دیدار همزمان آغاز می‌شود و تیم گیتی‌پسند اصفهان در این هفته میزبان مقاومت البرز خواهد بود.

نماینده اصفهان که فصل را طوفانی آغاز کرد و با 10 برد پیاپی قبل از پایان نیم‌فصل نخست قهرمانی در نیمه نخست لیگ را به دست آورد، از هم اکنون باید عزم خود را برای قهرمانی در پایان فصل جزم کند تا همچون چند سال اخیر در انتهای کار جام را از دست رفته نبیند.

هرچند حواشی به وجود آمده در چند بازی آخر این تیم در اواخر نیم‌فصل سبب شد گیتی‌پسند امتیازاتی را هم از دست بدهد و اختلاف این تیم با تعقیب کننده‌ها کمتر شود اما شاگردان لک هنوز هم برای فاصله گرفتن فرصت دارند و باید در نیم‌فصل دوم بدون توجه به حواشی و فقط برای رسیدن به قهرمانی بجنگند.

گیتی‌پسند در نخستین بازی خود در نیم‌فصل دوم باید بازی برگشت خود مقابل مقاومت البرز را در سالن پیروزی اصفهان برگزار کند؛ دیداری که به ظاهر آسان ما به واقع در برابر تیم جوان و سخت‌کوش مقاومت به طور قطع سخت است.

مقاومت در بازی دور رفت در خانه مغلوب گیتی‌پسند شد و به طور قطع با شروع نیم‌فصل دوم سعی در جبران این نتایج و بهبود جایگاه خود از رده یازدهم به نیمه نخست جدول دارد و این انگیزه بازیکنان مقاومت را دوچندان می‌کند و یاران لک باید با تمرکز بالا در برابر نماینده کرج قرار بگیرند.

برنامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال

پنجشنبه 2 دی ماه، ساعت 16

گیتی‌پسند- مقاومت البرز
فرش‌آرا- یاسین پیشرو قم
دانشگاه آزاد- شهرداری ساوه
ملی حفاری اهواز- شهروند ساری
آذرخش بندرعباس- طرح و توسعه قزوین
مس سونگون- دبیری تبریز
تاسیسات دریایی- لبنیات ارژن فارس

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =