کتاب سه جلدی مجموعه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران با چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران و به همت موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جمعه 24 اردیبهشت در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب سه‌جلدی مصوات شورای اسلامی شهر تهران، شامل مصوبات این شورا در دوره اول (سال‌های 78 تا 82)، دوره دوم (سال‌های 82 تا 86) و دوره سوم (سال‌های 86 تا 87) است.

گرد‌آوری و تدوین کتاب توسط اداره کل تدوین قوانین و مقررات شهرداری تهران در پاییز 88 بوده و موسسه نشر شهر آن را منتشر کرده است. بنابراین گزارش همچنین کتاب‌های «پانزده روز تا سلامتی» تالیف جمشید خدادادی و «آیین و قواعد رزم سون تزو» ترجمه دکتر محمد هادی موذن جامی به همت موسسه نشر شهر برای بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شده است.

کتاب «پانزده روز تا سلامتی» از مجموعه کتاب‌های در جستجوی سلامتی است که توسط جمشید خدادادی عضو جامعه مخترعین و مبتکرین ایران تالیف شده است. ویژگی بارز این کتاب رویکرد مولف به اصول طب قدیم و همچنین استفاده به آیات قرآن کریم در خصوص تغذیه و سلامتی است که در 19 فصل تنظیم شده است.

کتاب «آیین و قواعد رزم سون تزو» ترجمه محمد هادی موذن جامی از مهمترین و موثرترین اثر نظامی چین باستان است که 2500 سال پیش نگاشته شده است. این اثر نخستین ترجمه فارسی است که با مراجعه با متن اصلی چینی و مقایسه ترجمه‌های دیگر به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی توسط دکتر موذن تدوین گردیده و شامل آموزه‌های راهبردی در حیطه امور نظامی، سیاسی و اقتصادی است.

کتاب در 13 فصل و یک پیوست تنظیم شده و به مسایلی چون محاسبه و طرح نقشه برپا کردن جنگ، طرح و تدبیر حمله، آرایش و آماده سازی نیروها، نقاط قوت و ضعف، اقدامات نظامی، انواع زمین‌ها و استفاده از جاسوسان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 61501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =