در راستای بهره وری از پتانسیل های موجود؛ نشست سازمان زیباسازی کرج و حوزه هنری البرز برگزار شد

در راستای بهره وری از پتانسیل های موجود همچنین ارتقاء سطح همفکری و ارتباطات مستقیم، نشست تعاملی میان سازمان زیباسازی و حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی جهت ارتقاء سطح مشارکت و هم افزایی سایر مراکز و موسسات آموزشی، فرهنگی و هنری، نشست و تعامل حوزه هنری استان البرز را در دستور کار خود قرار داد؛ این نشست با حضور معاونت حوزه هنری و با رویکرد شناخت و تعامل دو سویه نسبت به ظرفیت های آموزشی، اجرایی، هنری و ... همچنین بهره گیری از پتانسیل های موجود برگزار شد.

حسین عطایی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در این نشست، برنامه ریزی جهت افزایش سطح همکاری در حوزه های مختلف کاری را از اهداف مهم این جلسه برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره های مشترک(کاریکاتور، عکس و پوستر)، تولید محتوا و مضامین در حیطه آموزش های شهروندی همچنین بررسی و نیازسنجی در حوزه هایی که تاکنون مجال فعالیت مشترک میسر نبوده است از جمله این برنامه ریزی ها به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان زیباسازی شهرداري كرج و حوزه هنری استان البرز، اظهار داشت: فضا و نیازهای شهر می طلبد که افکار جدید را جذب کرده و به دنبال ارائه راهکارهای نوین برای رفع نازیبایی های شهری باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های سازمان زیباسازی و حوزه هنری در مقایسه با سال های گذشته بالا رفته، گفت: در صورت ايجاد تعامل مطلوب میان این دو حوزه می توان ظرفیت استان را در بخش هنر و زیبایی ارتقاء داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در تشریح نقاط مشترک میان این سازمان و حوزه هنری گفت: آنچه که بين حوزه هنری و سازمان زیباسازی مشترك است فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در ایام تقویم مناسبتی می باشد که با تهیه تفاهم نامه مشترک می توان آن را ساماندهی کرد.

عطایی ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان زیباسازی جهت شناخت و آگاهی از ظرفیت های حوزه هنری به هدف اصلی این دو حوزه که فرهنگ سازی است اشاره و بیان کرد: مجموعه سازمان زیباسازی و مجموعه حوزه هنری می توانند با کمک یکدیگر یک مجموعه کامل را تشکیل دهند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه محتوا سازی از سوی سازمان زیباسازی صورت می گیرد، اشتراک گذاشتن پتانسیل های مطلوب از سوي حوزه هنری را مناسب ارزیابی کرد و گفت: محتوا سازی در زمینه هنرهای تجسمی حوزه هنری و مسائل آموزش شهروندی از مواردی است که می توان آنها را گسترش داد كه اين مهم می تواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح توانمندی های شهر در زمینه ایجاد زیبایی های بصری داشته باشد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =