به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین مازندران- محمداسماعیل ابراهیم زاده، مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد : مشترکین گاز طبیعی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل نشت گاز ، خرابی کنتور ، قطع گاز به واحد امداد و تعمیرات ادارات گازرسانی مراجعه نمایند.
وی با اشاره به اینکه وصول مطالبات توسط بخش خصوصی و پیمانکار انجام می شود ، تاکید کرد: با توزیع برگه های اخطاریه در درب منازل مشترکین بدهکار ، اطلاع رسانی لازم جهت پرداخت بدهی معوقه بعمل می آید .
ابراهیم زاده در ادامه بر لزوم وصول مطالبات در مجموعه ادارات گازرسانی تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت گاز برای تامین به موقع یارانه ها باید نسبت به وصول بدهی و دریافت گازبهاء اقدام نماید چرا که وصول مطالبات گازبهاء به منزله بیت المال است و در حفظ بیت المال قصوری پذیرفته نیست .
وی با اشاره به بدهی 160 میلیارد تومانی مشترکین به گاز مازندران، 87 میلیارد تومان از این رقم را مربوط به مشترکین خانگی دانست و گفت: 80 درصد از بدهی ذکر شده پس از وصول، به خزانه دولت واریز سپس دولت نسبت به پرداخت یارانه ها اقدام می نماید .
ابراهیم زاده با اشاره به نقش گاز طبیعی در توسعه اقتصادی و رفاه عمومی جامعه اظهار داشت: پرداخت به موقع گاز بهاء، توسعه متوازن خدمات رسانی به مردم را در پی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید برسهم گاز در تامین یارانه مردم گفت: وصول مطالبات برای تامین به موقع یارانه ها امری اجتناب ناپذیر است و از جهتی تامین بودجه شرکت و اجرای به موقع پروژه های گازرسانی نیز در گروی وصول مطالبات می باشد.
وی خاطرنشان کرد: همه ما خادم مردم هستیم و مردم به معنای واقعی کلمه، ارباب ما هستند که این فرهنگ امروز در شرکت گاز مازندران اجرایی شده است.
همچنین تلفن گویای 33204280 روابط عمومی شرکت گاز مازندران نیز آماده پاسخگویی و دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان محترم می باشد .
46
نظر شما