رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 4شنبه با حضور در نمایشگاه کتاب، ارائه آثار آیت الله جوادی آملی را شاخص ترین اثر نمایشگاه بیست و سوم کتاب خواند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد، علی لاریجانی و سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از نرم افزار مجموعه آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی کردند.

لاریجانی در این مراسم با مفید خواندن آثار آیت الله جوادی آملی برای صاحب نظران و اندیشمندان، ایشان را از استثنائات روزگار معاصر خواند و گفت: آثار آیت الله جوادی آملی در رشته های مختلف اعجاب برانگیز است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله جوادی آملی با وجود تلاش و مجاهدت در امور فقاهت، تفسیر، عرفان و دیگر مسایل مختلف روز جامعه، به مباحث جوانان بسیار اهمیت می دهند. وی توانایی ایشان را در موضوعات مختلف در حوزه فلسفه بی بدیل خواند و گفت: آیت الله جوادی آملی در فلسفه اسلامی نگاهی بسیار ژرف دارند و از جمله پیشروان این قلمرو هستند.

در این مراسم از نرم افزار کتابخانه دیجیتالی 120 اثر از آثار آیت الله العظمی جوادی آملی در موضوعات مختلف فقه، تفسیر، عترت، پژوهی، فلسفه، عرفان، کلام و اخلاق اسلامی با جستجوگر های متعدد در متن و فهرست آیات و روایات و کلمات، نمایش و امکان انتقال، حاشیه گذاری، علامت گذاری، نمایه زنی و رنگی کردن متن رونمایی شد.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 61515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
    0 0
    به واقع هم هیمن است خدا این وجود پر برکت را برای اسلام حفظ کند