تسنیم نوشت:نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران در واکنش به طرح جدید سازمان تعزیرات حکومتی درباره آرایشگاه‌‌های زنانه گفت: نباید به هر علتی به اصناف چوب بزنیم.

 ابراهیم درستی در یک برنامه رادیویی با موضوع قاچاق کالا به طرح اخیر سازمان تعزیرات حکومتی تحت عنوان « طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه» اشاره کرد و اظهار داشت: این نیست که هر چوبی هست به هر عللی به اصناف بزنیم. اخیراً دوستان و مسئولان در رسانه‌ها از جمله صداوسیما درباره آرایشگاه‌های زنانه صحبت کردند.

این مقام مسئول در اتاق اصناف تهران اضافه کرد: من به عنوان یک شهروند می‌گویم که ما نباید اگر یک جایی هم تخلفی وجود دارد، به تمام آرایشگاه‌ها بسط بدهیم زیرا این کار درست نیست.

درستی تصریح کرد: همه نوامیس ما برای بحث آرایش کجا مراجعه می‌کنند؟ به همین آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و اکثر همین آرایشگاه‌هایی که امروز فعالیت دارند، برای خانواده‌هایی هستند که برای این ممکلت زحمت کشیدند. 

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران گفت: ما نباید هر چوبی را به اصناف بزنیم. شما ابتدال مبادی ورودی را کنترل کنید و بعد کالای سطح عرضه را به صورت منطقی تأمین کنید.

به گزارش تسنیم، 24 آذر امسال بود که سازمان تعزیرات حکومتی طرحی را تحت عنوان « طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه» با حضور سردار ساجدی‌نیا رئیس پلیس پایتخت و رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو برگزار کرد.

علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این نشست گفته بود: طبق تحقیقی که صورت گرفته است 10 هزار آرایشگاه غیر مجاز در حال فعالیت هستند که در این آرایشگاه‌ها کالاهای آرایشی هم توزیع می‌شود و بعضا باندهای فسادی که با رهبریت آرایشگاه‌ها صورت می‌گیرد و حتی دختران را به خارج از ایران می‌فرستند. در تهران به وفور گزارش داریم که مردان کارهای آرایشی را برای زنان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرده بود: بحث‌های پزشکی که بدون نظارت پزشک در آرایشگاه‌ها دنبال می‌شود اتفاقات خاموشی است که دختران جوان را هدف قرار داده‌اند و امیدواریم در این طرح که به صورت کشوری برگزار می‌شود، مشکل را کمرنگ تر کنیم و اگر نیاز به برخورد بود برخورد جدی انجام بدهیم.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =