آغاز تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۸ شهر جدید پردیس

فرآینده تحویل واحدهای تکمیل شده فاز ۸ شهر جدید پردیس با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس٬ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه بازدید از واحدهای تکمیل شده فاز ۸ شهر جدید پردیس از آغاز واگذاری این واحدها به متقاضیان خبر داد.

مهرآبادی طی سخنانی افزود: الگوی افتتاح ما محله محوری است و تلاش ما بر این است واحدهایی را که تحویل متقاضیان می‌دهیم دارای خدمات روبنایی و زیربنایی باشند و در واقع سعی ما بر این است که قبل از افتتاح رسمی این محله‌ها بصورت بلوک به بلوک تحویل شده و در صورت  رویت نواقص تا زمان افتتاح رسمی، نواقص اصلاح شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی بازدید میدانی از پروژه‌های شركت امیرساوالان كومه و پردیس سازان نوید در فاز ۸ شهر جدید پردیس با توجه به آماده شدن خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تكمیل بودن بخشی از این پروژه‌ها با تحویل واحد به یكی از متقاضیان به ادامه تحویل واحدهای آماده تا آخر هفته جاری در پروژه‌های مذكور تاكید كردند.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: طبق پیشرفت‌های بعمل آمده؛ شرکت‌هایی مانند جهاد نصر زنجان، کیا دژ پرشین و ... در فاز ۸ شهر جدید پردیس دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند و در صورت تامین به موقع منابع مالی در اولویت بعدی واگذاری به متقاضیان هستند.

مهرآبادی بیان کرد ما پیگیر افزایش تسهیلات وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان هستیم و همچنین قول‌های مساعدی در خصوص دریافت یارانه جهت تکمیل آماده سازی معابر گرفته‌ایم و نوید خبرهای خوب را در آینده نزدیک به متقاضیان می‌دهیم. ایشان از متقاضیان درخواست تکمیل آورده را کردند تا بتوان با کمک همدیگر کارها را به اتمام رساند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
    14 5
    اوضاع بانکها اصلا خوب نیست، کاهش ارزش پول و افزایش حجم نقدینگی و رکود سنگین نوید از تورم دارد.
    • ربانی A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      3 12
      آقا من نمی دونم چرا دست به هرچی میزنم ارزان میشه ما تا چند ماه پیش دلار خریده بودیم هیچ اتفاقی نیافتاد همچین که دلارها را فروختیم و خانه خریدیم دلار گران شد و خانه ارزان شد ابدا شانس نداریم
    • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      6 4
      فعلا لز تورم خبری نیست لا اقل تا برگزاری انتخابات .....بعدش.....ا...اعلم........
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      8 2
      دلار شد ۴۱۰۰ منتظر بقیه کالاها باشید.
  • هشداراخر.. KZ ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
    10 3
    سپرده هایتان راتبدیل ملک کنید...
    • همت A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      3 10
      اگه سپرده هامون رو تبدیل به ملک نکنیم چی میشه شما دلالها باید از حسرت نرسیدن به پولهای باد آورده بازهم بروید سماق بمکید بهتره شماها تا سماق گرون نشده بروید یکی دوتا گونی سماق دیگه بخرید
    • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      4 8
      چرا سپرده هامون ملک بخریم؟؟؟؟؟؟؟بعدش مثل توی دلال بدبخت مستاصل بشیم؟؟؟؟؟؟؟بخشی از سپرده هامون راتبدیل به طلا و ارز میکنیم تا دلالها رو دق بدیم.‌‌‌...خودت اکه الان پول نقد داشتی عمرا تو سیاه چاله مسکن دفنش میکردی........
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    2 0
    موضوع الان اینجا مسکن مهر هاااااااا.... مسکن مهری که قرار بود فاز 8 با اورده 36/800/000 تومان و وام 25 تومانی تحویل ما بخت برگشته ها بشه حالا مشاهده کنید که به چه قیمتی دارند می رسونند. وام 40 میلیونی یعنی علاوه بر تاخیر در واگذاری 15 میلیون هم گرونتر میدن تازه خدا میدونه کی تحویلمون بدن .... بهتون قول میدم که حالا حالا هاا باید دربدری بکشیم تا صاحب این لونه ها بشیم..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟