روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در کشور برتر شد

همزمان با برگزاری گردهمایی و نشست روسای روابط عمومی های مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در کشور، عنوان روابط عمومی برتر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، براساس ارزیابی عملکرد سال 1394 در حوزه های انتشارات، فرهنگی، ارتباطات، پایگاه اینترنتی، شکایات مردمی، مطالعات اجتماعی و سمعی و بصری، روابط عمومی منطقه البرز موفق به کسب رتبه برتر شد.

در این مراسم داوود عربعلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی سخنانی به تشریح رسالت و وظایف روابط عمومی ها از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و بر لزوم بکارگیری و کاربرد رهنمودهای ایشان در روابط عمومی ها تاکید کرد.
وی همچنین رعایت اخلاق و تقوا را در فعالیت های روابط عمومی از اولویت ها و محورهای مهم دانست و گفت: روابط عمومی درون سازمانی به موازات مسائل برون سازمانی دارای اهمیت ویژه است.
گفتنی است در این گردهمایی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از سید جواد حسینی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز و رؤسای روابط عمومی این شرکت در استان های کردستان و زاهدان به عنوان مقام های اول تا سوم با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =