حسابداری میتواند به تمام سطوح جامعه کمک کند

سمینار تخصصی اهمیت و جایگاه حسابداری در اسلام آباد غرب با میزبانی دانشگاه علمی کاربردی امام رضا(ع) به همت انجمن علمی حسابداری این شهرستان و سخنرانی استاد محمد خلف صیادیان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین ، محمد خلف صیادیان در جمع دانشجویان گفت : در دنياي امروز كه هر روز شكل تازه اي از ارتباطات اقتصادي به وجود مي‌آيد و افراد و شركتها و مؤسسات با يكديگر در ارتباط مي‌باشند و تغييرات مالي آنها بر يكديگر تأثير دارد و روز به روز اين فعاليت‌ها پيچيده‌تر مي‌شود اين عوامل باعث مي شود كه نقش حسابداري به عنوان فراهم كنندگان اطلاعات مالي با استفاده از استانداردهاي حسابداري براي استفاده كنندگان بيشتر مشخص گردد.

صیادیان افزرود : نياز روز افزون موسسات و سازمانها به اطلاعات صحيح و بهنگام جهت بكارگيري در فرآيند تصميم گيري مديران، مقوله‌اي اجتناب ناپذير است.در اين راستا سيستم اطلاعات مديريت منبع اصلي ارائه اطلاعات بشمار مي‌آيد.

استاد صیادیان ادامه دادد :امیدوارم بتوانیم برای جامعه بزرگ حسابداری گامی هرچند اندک برداریم در برخی کشورهای به قدری برای حسابداری ارزش قائل هستند که حسابداری را بعنوان زبان تجارت معرفی می کنند.

وی گفت : هدف حسابداری کمک به دیگران است ،حسابداری میتواند به تمام سطوح جامعه کمک کند دانش هرکسی دارایی اوست.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =