باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی جبهه پیروان گفت: در حال بررسی گزینه‌های بالقوه و بالفعل ریاست جمهوری هستیم اما فعلا هیچ گزینه‌ای را معرفی نمی‌کنیم.

کمالدین سجادی با بیان اینکه  موضع جبهه پیروان خط امام و رهبری در رابطه با کاندیداهای ریاست جمهوری این است که فعلا گزینه‌ای را معرفی نکند، اظهار داشت: ما منتظر ائتلافی هستیم که قرار است برای انتخابات 96 در جبهه اصولگرایان بوجود آید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محمدرضا باهنر گزینه جبهه پیروان برای انتخابات 96 است، گفت: ما در حال بررسی گزینه‌های بالقوه و بالفعل ریاست جمهوری هستیم اما فعلا هیچ گزینه‌ای را معرفی نمی‌کنیم و در آینده کاندیدای ما مشخص می‌شود.

سجادی با تأکید بر اینکه قطعا جبهه پیروان برای انتخابات سال آینده نامزد دارد، تصریح کرد: منتظریم تا جامعه روحانیت مبارز ائتلاف بزرگ اصولگرایان را تشکیل دهد و در نهایت به صورت ایده‌ ‌آل یک نفر در اجماع اصولگرایان قرار بگیرد.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه همه ما از گزینه‌ای که مورد اجماع اصولگرایان قرار می‌گیرد حمایت می‌کنیم، گفت: در حال حاضر فرد مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات سال آتی مشخص نیست.

وی خاطر نشان کرد: موضع جبهه پیروان خط امام و رهبری و تاکید محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری این است که در حال حاضر هیچ کاندیدایی را برای انتخابات 96 معرفی نکنیم.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =