۲۳مصوبه شورای گفتگوی  استان سمنان  رویکرد ملی دارد

به گزارش روابط عمومی اتاق ربازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان، نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی کشور با حضور وزیر محترم اقتصاد ، استاندار سمنان و دیگر اعضای این شورا در مقر اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین محمد رضا خباز استاندار و رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان گزارشی مبسوط از عملکرد شورا را ارائه و بیان داشتند : تا کنون بیست جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان برگزار گردیده و منجر به صدور 75 مصوبه گردیده که از میان 52 مصوبه مربوط به تکالیف استانی و 23 مصوبه رویکرد ملی داشته است .
استاندار سمنان گفت : پیشنهادات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در جهت بهبود فضای کسب و کار ، اصلاح آئین نامه ها و اجرای قانون بوده است .
در ادامه علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق سمنان اشاره ای به وضعیت صنعت ، معدن استان نمود و بیان کرد : در اکثر جلسات شورای گفتگو استان سمنان استاندار سمنان و دادستان بعنوان نماینده قوه قضائیه در جلسات حضور داشته و پیگیریهای لازم در این خصوص را در صدر اولویت های خود قرار می دهند .
رئیس اتاق سمنان مواردی از قبیل مغایرت دستورالعمل پول و اعتبار با ماده 21 قانون چک ، اصلاح بند (ز) تبصره 6 قانون بودجه ، عدم اجرای ماده 9 قانون برنامه چهارم و اجرای سیاست های کلی اصل 44 با موضوع بخشودگی سهم بیمه تعاونی را را بعنوان موارد مورد طرح ملی عنوان کرد و خواستار این شد که مولفه های فوق در دستور کار شورای گفتگوی مرکزی قرار بگیرد .
در خاتمه مقرر گردید موارد اعلامی از سوی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان بعنوان دستور کار در دبیزخانه شورای مرکزی قرار گرفته و مورد پیگیری گردد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =