ایسنا نوشت: مدیرکل صداوسیمای خراسان‌ جنوبی علت پخش نشدن برخی مسابقات ورزشی از شبکه سه سیما را اینگونه توضیح داد: صداوسیما به علت برخی محدودیت‌های اعتباری نتوانسته اعتبار لازم برای پخش ماهواره‌‌ای این برنامه‌ها را پرداخت کند که هم اکنون امکان پخش برای برخی مناطق فراهم نیست.

مدیر کل صداوسیمای خراسان‌ جنوبی همچنین اعلام کرد: ۴۰۰ ایستگاه رادیو و تلویزیونی در سطح خراسان‌ جنوبی وجود دارد.

محمد ثقفی امروز (هشتم دی ماه)، در مراسم افتتاح فرستنده دیجیتال درح سربیشه گفت: این بیست و دومین فرستنده دیجیتال خراسان‌جنوبی است که با راه‌اندازی آن بیش از ۳۲۰۰ نفر از مردم درح بهره‌مند شدند.

او افزود: راه‌اندازی این فرستنده ۱۷۵ میلیون تومان از محل اعتبارات صداوسیما و استان هزینه دربرداشته است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌ جنوبی با اشاره به وجود ۴۰۰ ایستگاه تلویزیونی در خراسان‌ جنوبی گفت: دیجیتال شدن ۶۰ ایستگاه در دستور کار قرار گرفته و کار طراحی و مطالعات آن انجام شده که در صورت تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

ثقفی از راه‌اندازی دو فرستنده دیجیتال دیگر در چاهداشی نهبندان و تخته‌جان درمیان در هفته آینده خبر داد.

او درباره پخش نشدن برخی مسابقات ورزشی از شبکه سه سیما، تصریح کرد: صداوسیما به علت برخی محدودیت‌های اعتباری نتوانسته اعتبار لازم برای پخش ماهوره‌ای این برنامه‌ها را پرداخت کند که هم اکنون امکان پخش برای برخی مناطق فراهم نیست.

ثقفی با اشاره به درخواست تعدادی از جوانان درح مبنی بر حل این مشکل در این بخش مرزی قول مساعد داد که صداوسیمای استان با همکاری شورای اسلامی و دهیاری این مشکل را برطرف کند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =