ورزش سه نوشت:سرپرست باشگاه پرسپولیس که با پایان ماموریتش به دلیل بازنشستگى در انتظار حکم وزارت ورزش است، ابراز امیدوارى کرد این مساله برطرف شود.

على اکبر طاهرى که صبح روز گذشته و بعد از جلسه با معاونت وزارت ورزش در محل کار خود در سرپرستى پرسپولیس حضور یافت، ابراز امیدوارى کرد موانع در سر راهش براى ادامه خدمت به این تیم برطرف شود.

طاهرى در این خصوص گفت: این مساله را از حدود دو ماه پیش پیگیر بودیم و خدمت آقاى سلطانى فر نیز رسیدم و به ایشان گفتم. قرار بر این شد با توجه به شرایط تیم این مانع برطرف شود.

وى ادامه داد: زمان گذشت و به نیم فصل رسیدیم و زمان قانونى حکم گذشته بود. شنبه هفته جارى بار دیگر خدمت ایشان رسیدیم و جلسه اى در این ارتباط برگزار کردیم اما در نهایت روز دوشنبه خبرى از سوى یک از سامانه هاى مرتبط با وزارت ورزش منتشر شد که باعث نگرانى هواداران شد. البته این را باید بگویم هواداران عزیز به هیچ عنوان نگران نباشند و تیم پرسپولیس مثل همیشه به مسیر خود قدرتمندانه ادامه خواهد داد.

طاهرى در خصوص شرایطش در ادامه همکارى با پرسپولیس گفت: امروز (روز گذشته) جلسه اى با آقاى سجادى به اتفاق دیگر اعضاى هیات مدیره داشتیم و بنده اکنون با توجه به ارادتى که به هواداران دارم تمام توانم را به کار خواهم گرفت و امیدوارم موانع قانونى در این رابطه برطرف شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =