بازدید استاندار البرز از سطح شهر و اداره کل مدیریت بحران استان

استاندار البرز در پی بارش های اخیر، در نیمه شب برفی و بارانی، سرزده در اداره کل مدیریت بحران استان حضور یافته و نسبت به رصد وضعیت شهرستانها، شهرها و بخش های استان اقدام نمود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، در ادامه بازدید ایشان بازدیدی سر زده از شهرهای محمدشهر، ماهدشت و منطقه مهرشهر کرج به علت آبگرفتگی معابر و منازل داشتند.
استاندار البرز ضمن آنکه نقشه راه ستاد مدیریت بحران را بار دیگر ترسیم کرد، تأکید ویژه ای بر آمادگی بیشتر تمامی دستگاه ها در فصل سرما داشت و از تلاش های عوامل و مدیریت بحران، کارکنان خدوم شهرداری، دستگاههای اجرائی و انتظامی که تا پاسی از شب در حال انجام وظیفه بودند قدردانی نمود. در ادامه مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در بازدید میدانی استاندار البرز از ستادهای تحت پوشش، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و از آمادگی کامل عوامل و نیروهای امداد و بحران خبر داد و گفت: طی اخطاریه از فرمانداران و کلیه ادارات کل و دستگاههای استان خواسته شده تا تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی وقوع سیلاب بیندیشند.
گفتنی است بر اثر بارش برف در بخش آسارا موجب بیش از 50 بهمن و مسدود شدن مسیر کرج - چالوس گردید که با عنایت به دستور استاندار محترم تمامی دستگاههای مرتبط از دقایق اولیه در منطقه حاضر و نسبت به مقابله با بحران اقدام نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =