سردار آبنوش: آمریکا همچنان شیطان بزرگ است

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در همدان گفت: دشمن گمان میکرد با آتش زدن چند مسجد و کشاندن عده‌ای فریب خورده به خیابان‌ها کار انقلاب تمام است در حالی که آنها نقش امام حسین (ع) را در انقلاب ما نمی‌فهمند و رابطه دلهای پاک این مردم را با خدا درک نمیکنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سردار سالار آبنوش، که پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز حماسه 9 دی در محل امامزاده عبدالله همدان و در اجتماع با شکوه مردم این شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: این ننگ از دامن فتنه‌گران و حامیان آنها پاک نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است اما فتنه‌گران گفتند آمریکا بزرگ است و با حذف کلمه "شیطان" تلاش کردند چهره آمریکا را تطهیر کنند و این مسائل قابل فراموشی نیست و آمریکا همچنان شیطان بزرگ است.


سردار سالار آبنوش در ادامه گفت: امروز حتی می‌بینیم در روزنامه‌ها و رسانه‌های تحت امر این افراد حتی اشاره‌ای کوتاه به حماسه 9 دی نشده است اما باید به آنها فهماند که جنایاتشان در حق این ملت از یاد نخواهد رفت.

وی همچنین با تأکید بر نقش برجسته سردار شهید حاج حسین همدانی در دفع فتنه 88 یادآور شد: این مرد الهی با تأسی به شهدا و پیروی از ولایت فقیه در کانون فتنه و عامل مهمی در در دفع آن بود.


معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: دشمن در فتنه 88 تلاش می‌کرد تهران را بر هم زند و برای حصول این مقصود از سیستم‌های ارتباطی نوین، فضای مجازی و سیستم‌های الکترونیکی روز استفاده می‌کرد.

لازم به ذکر است، مردم همدان امروز (9 دی) همزمان با سراسر کشور در یک تجمع خودجوش مردمی در حرم امامزاده عبدالله فریاد مرگ برآمریکا سردادند.

مردم متدین، دارالمومنین همدان از ساعت 10 صبح در میدان امامزاده عبدالله تجمع کردند و خاطره حماسه 9 دی را گرامی داشتند ، اقشار مختلف با وجود سرما بار دیگر بصیرت و اطاعت پذیری و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =