مربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان از بازیکنان این تیم تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان دیدار سپاهان - نفت تهران که با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید محمد دایی در نشست خبری حاضر شد و گفت: شرمنده که علی دایی نتوانست به نشست خبری بیاید، چون او اخراج شده بود و نمی‌توانست در این نشست حاضر باشد. از بچه‌های باغیرت تیم‌مان و مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. ما برای این بازی 50 درصد بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و با این حال دیدید در بازی هم چه شرایطی پیش آمد، اما در نهایت توانستیم پیروز میدان باشیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما در دیدار مقابل سپاهان غیرت گذاشتند. ما سه بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و با این وجود بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. سپاهان، تیم بزرگی است و ما به این تیم افتخار می‌کنیم، اما تیم ما نیز تیم بزرگی است و بازیکنان همه انرژی را گذاشتند و امروز روزی ما بود که برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تعویض محمد قاضی در نیمه نخست، گفت: محمد قاضی از ناحیه زانو مصدوم شد و بازیکنی نداشتیم که تعویض کنیم. به همین خاطر مجبور به تعویض بودیم. قاضی تا به اینجای کار جزو بهترین‌های تیم ما بوده و اگر مصدوم نمی‌شد تا پایان بازی در زمین حضور داشت. تیم ما در اصفهان بازی می‌کرد و یک گل نیز جلو بود. نبود قاضی واقعاً به تیم ما ضربه زد. به طور قطع به فکر این بودیم که پس از جلو آمدن سپاهان گل دوم را روی ضدحمله به ثمر برسانیم که به این هدف نرسیدیم.

دایی در خصوص اتفاقات آخر بازی و اعتراض شدید نفتی‌ها به پنالتی سپاهان، گفت: بنده درباره داوری صحبت نمی‌کنم، اما احساس کردیم آن صحنه پنالتی نبود و در صحنه پنالتی ما دروازه‌بان سپاهان باید اخراج می‌شد. البته این اعتراض نیز شاید نوعی ترفند بود تا علی دایی روحیه بازیکن پنالتی زن را خراب کند!

او در واکنش به این صحبت که اگر این مسئله باب شود که هر مربی پس از پنالتی علیه تیمش اعتراض کند تا روحیه بازیکن حریف را خراب کند، اتفاق درستی است یا نه، گفت: بنده گفتم شاید این یک ترفند بوده، اما بنده هم نسبت به این پنالتی اعتراض داشتم. داور در اخراج دوم ما و برخی مسائل زود تصمیم گرفت. این اعتراض‌ها طبیعی است و 90 دقیقه تحت فشار بودن سبب این مسئله شد و شاید مربی تیم حریف هم بود این کار را انجام می‌داد.

محمد دایی در خصوص اینکه علی دایی همیشه به فوتبال حوانمردانه اعتقاد دارد، اما امروز تیم نفت به مانند بحرینی‌ها بازی کرد، زیر توپ زد و آیا این مدل بازی درست بود یا نه، گفت: این نظر شخصی شماست و تیم ما یکی از بازی‌های با تاکتیک خود را به نمایش گذاشت. تیم ما مقابل این تیم قوی و هواداران پر تعدادش هوشمندانه بازی کرد و این حرف را اصلاً قبول ندارم.

او در واکنش به این مسئله که گویا از روی نیمکت نفت به بازیکنان این تیم گفته شد وقت‌کشی کنند، تأکید کرد: بنده نظر خودم را گفتم و مطمئن باشید در این فوتبال اگر سه مرد بخواهند فوتبال جوانمردانه بازی کنند، یکی از آن ها علی دایی است. علی دایی زندگی مردانه را دارد.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =