سپاهانی ها 12 خرداد جشن قهرمانی اشان در لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان 12 خرداد در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.اما نکته مهم این قضیه آن است که در این جشن قرار داد امیر قلعه نویی سرمربی این تیم برای فصل آینده تمدید خواهد شد.
قلعه نویی که خودش دو روز قبل اعلام کرده بود در سپاهان می ماند در روز جشن قهرمانی برای یک سال دیگر قرار دادش را با طلایی پوشان تمدید خواهد کرد.

قرار است در این جشن از کلیه مسئولان ورزشی و پیشکسوتان فوتبال دعوت به عمل بیاید.
همچنین پاداش قهرمانی بازیکنان هم به آنها اهدا خواهد شد که طبق شنیده‌ها به هرکدام از بازیکنان مبلغ 10 تا 12 میلیون تومان پاداش تعلق خواهد گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 61812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
    0 0
    این قلعه نوعی خوب درست کرده که میتونه قهرمان بشه ولیحیف که هنوز تو آسیا نتونسته بالاتر بره.
  • میرزایی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
    0 0
    ای کاش امیر به استقلال برگردد واعظ با مرفاوی محصص مطلق مظلومی ومشاوره حجازی هم که همه را به جای امیراورده نتوانست کاری کند
  • وحید فلاحی IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
    0 0
    ُسلام قهرمانی های بدون افتخار . مدل قهرمان شدن تیمهای قلعه نویی به خوبی بیانگر است . امثال پروین و قلعه نویی به جای آنکه در مربیگری توانا باشند در خارج از زمین توانمند هستند . شاهدی بر این مدعا ناتوانی مطلق اینها در آوردگاههای خارج از ایران است که حتی ضعیف ترین تیمها هم در برابرشان غولی محسوب می شوند .
  • حمید IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۹
    0 0
    من نمیدونم کی این عبارت ناموفق بودن قلعه نویی در رقابتهای خارج ایران رو سر زبونا انداخته. امسال سپاهان فقط با اختلاف یک امتیاز و با بد شانسی محض حذف شد. تازه گروهش هم خیلی سخت بود. تیم سرگروه گروه سپاهان یعنی الشباب همون تیمی بود که استقلال رو هم حذف کرد ولی 4 امتیاز به سپاهان داد و فقط یک امتیاز تونست از سپاهان بگیره. قلعه نویی در سپاهان فصل موفقی داشت.