خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام TR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    1 0
    به ازای یک دام تو مملکت به دامپزشک داریم. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام NL ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    4 0
    لطفا پیگیری کنید چرا انقدر حجم داروهای غیر بیمه حتی نمونه های ساخت داخل انقدر زیاد شده؟؟؟ مثلا داروهایی مثل پنتوپرازل، آتورواستاتین، رزوستاتین، گیلی کلازید 30 و 60 میلی گرمی پیوسته رهش، متفورمین500 پیوسته رهش و ... با اینکه تولید داخل هستند همه غیر بیمه آزاد هستن. جمع فقط یک بسته از هر کدام از دارو ها "که دارو های پدرم هست" در هر بار جمعا بالغ بر 110 هزار تومن میشه. شما بفرمایید با حقوق 900 هزارتومانی بازنشستگی چطور باید این هزینه ها پرداخت بشه؟؟؟ چرا هر روز تاثیر بیمه های درمانی پایه به خصوص تامین اجتماعی و خدمات درمانی در حمایت از درمان بیماران کمرنگتر میشه؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    2 0
    مسافرکش های نمره شهرستان . ریختند تهران نه فرهنگ رانندگی حالیشونه و نه قانون رو رعایت میکنند . کافیه ببینید چقدر نمره شهرسان داره تردد میکنه . والا بلا برای ماشین های نمره تهران هم توی خسابون ها جا نیستش
  • عده ای از ساکنین کوی بیمه 4 IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    2 0
    باسلام در شهرک اکباتان کوچه شهید فلسفیبیمه چهارم باتوجه به وجود مدارس دخترانه و پسرانه متعدد ، مسکونی بودن ،تعداد زیاد سوپرمارکت ها و تعمیرگاههای مختلف خودروها که به تنهایی معظل بزرگی است بارها در این خصوص درخواست رسیدگی شده است ،متاسفانه کامیونت های تخلیه مواد غذایی و بهداشتی و ... جهت سوپر مارکت ها و همچنین مردم عادی که از تعمیرگاههای ذکر شده جهت خودروهای تعمیری خود استفاده می کنند ،با عدم رعایت پارک صحیح خودرو که همیشه شاهد پارک دوبله هستیمباعث ترافیک طولانی و تصادف و مشکلاتی می شوند .خواهشمند است رسیدگی نمایید. با تشکر
  • فرزانه بیوک پور A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    1 0
    باسلام لطفا به چند سوال که بعد از مراجعه و دریافت صورتحساب حق انشعاب فاضلاب پیش آمده ، توجه و رسیدگی فرمایید: 1 مگر درآمد مردم چقدر قدر افزایش یافته که حق انشعاب اینقدر گران شده؟ 2 میلیون و نهصد هزار تومانبرای یک واحد آپارتمانمگه یک کارمند یا باز نشسته میتواند طی قسط بندی 200 و خورد ه ای نقدی و تا 3 سال ماهی 80 هزارتومان پرداخت کند؟؟؟؟ 2 اصلا کی فاضلاب راه میافتد؟آنوقت چقدر هزینه دارد؟ 3منزل ما زیر پل ستارخان است..70 متر آپارتمان 15 ساله ی داغونمنطقه 2 هستیم ولی جزو اقشار پردرامد نیستیم .چرا جزو بالاترین حق انشعاب های تهران ؟؟؟؟
  • مهدی A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    0 0
    با سلام در شهرستان پاکدشت مجموعه ای مسکونی جدید و با تمام مجوز ها در حد چند صد واحد به نام مجتمع ادارات ساخته شده که در حال حاضر اکثر این واحدها دارای سکنه و خریداری شده اند اما به دلیل اختلاف بین اداره ثبت و اداره اوقاف دوسالی است صدور سند برای مابقی واحدها متوقف شده است از سایت وزین خبرآنلاین خواهشمندم در صورت امکان مشکل را از ادارات مربوطه پیگیری کند تا مساله مشمول گذر زمان نشده نگرانی و گرفتاری سکنه که با قرض و گرفتاری اقدام به خرید واحد کرده اند برطرف گردد. ممنونم