دوره آموزش سه روزه گروههای همیار زنان سرپرست خانوار آغاز بکار کرد

دوره آموزشی سه روزه " هم اندیشی و آموزش گروههای همیار زنان سرپرست خانوار و چالش های موجود " با حضور " داریوش بیات نژاد " مدیر کل بهزیستی استان البرز ، جانشین معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و کلیه کارشناسان دفتر توانمند سازی ، مسئولین و مددکاران کلینیک های مددکاری اجتماعی استان البرز آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : صبح روز دوشنبه مورخ ٩٥/١٠/١٣ دوره آموزشی سه روزه " هم اندیشی و آموزش گروههای همیار زنان سرپرست خانوار و چالش های موجود " با حضور " داریوش بیات نژاد " مدیر کل بهزیستی استان البرز ، جانشین معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و کلیه کارشناسان دفتر توانمند سازی ، مسئولین و مددکاران کلینیک های مددکاری اجتماعی استان البرز آغاز بکار کرد.
"داریوش بیات نژاد " مدیر کل بهزیستی استان البرز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین ، حضور مؤثر و فعال کلینیک های مددکاری را در اینگونه دوره ها لازم دانست و اظهار داشت : در بحث اشتغال و کار گروهی در کشور ما و البته استان ما چالش های زیادی وجود دارد که در عرصه های مختلف این کمبود و ضعف احساس می شود، بطور مثال در عرصه ورزشی آنهایی که از کشور ما بصورت انفرادی در مسابقات جهانی شرکت میکنند حرف های زیادی برای گفتن دارند اما همواره ما در ورزش های تیمی و گروهی ضعف داریم و نیاز به فرهنگ سازی داریم و طبیعتا این دوره ها میتوانند کمک کنند که این موضوع مهم و ارزشمند محقق گردد.
وی افزود : بحث اشتغال بخصوص برای معلولین ، زنان سرپرست خانوار و جامعه هدف بهزیستی قطعا با چالش های چند برابر نسبت به سایر اقشار جامعه روبروست و به این دلیل تلاش و زحمت بیشتری را میطلبد.
مدیر کل بهزیستی استان البرز در ادامه گفت : اگر سازمان بهزیستی در برخی زمینه ها ادعایی دارد به دلیل تخصصی بودن فعالیت هایش است که بخش عمده ی این فعالیت ها بعهده مددکاران و کلینیک های مددکاریست.
وی افزود : طبق بررسی های بعمل آمده در استان البرز کارخانجات وتولیدکنندگان موجود ظرفیت بالایی برای اشتغال دارد و این دوره ها به شدت کمک میکند که نیازهای ما در حوزه اشتغال برطرف شود.
از کلینیک های مددکاری درخواست دارم به کمک متخصصین اینکار هر چه در توان دارند برای ایجاد زمینه ی اشتغال مددجویان بکار بندند که با زندگی آبرومندانه همنوعانمان همراه باشد.
لازم به توضیح است دوره " هم اندیشی و بررسی چالش های گروههای همیار زنان " ، پیرو برگزاری شش ماه دوره ی آموزشی " آماده سازی شغلی ویژه زنان سرپرست خانوار " برگزار میگردد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =