۰ نفر
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۹
نشان صلح در سنندج نصب می‌شود

شهردار سنندج با بیان اینکه نشان‌های شهری نمادی از هویت فرهنگی هر جامعه هستند، گفت: با هدف بهبود کیفیت محیط شهری، المان صلح در میدان 12 فروردین سنندج نصب خواهد شد.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرآنلاین از آغاز عملیات تخریب نشان میدان 12 فروردین خبر داد و اظهار کرد: هویت هر جامعه نشان از فرهنگ آن جامعه است و المان‌های شهری هم نمادی از هویت فرهنگی آن جامعه هستند.

وی بیان کرد: فضاهای همساز با هویت شهری موجب آرامش و ارتقاء سطح مشارکت شهروندان می‌شود و وجود المان‌های شاخص در سطح شهر موجب ارتقاء زیبایی و همچنین انتقال هویت شهری در اذهان می‌شود.

شهردار سنندج عنوان کرد: با هدف رضایتمندی شهروندان و همچنین بهبود کیفیت محیط شهری نصب المان‌های جدید در برخی از میادین سطح شهر در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

فخری از نصب المان صلح در میدان 12 فروردین سنندج خبر داد و گفت: میدان 12 فروردین در مسیر ورودی همدان به سنندج واقع شده است.

وی عنوان کرد: عملیات تخریب المان موجود در این میدان آغاز شده است و بعد از برداشت مصالح، عملیات اجرایی نصب المان صلح آغاز می‌شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه المان صلح 6 فیگور و 8 متر ارتفاع دارد، اظهار کرد: این المان از جنس بتن است و بر روی پایه‌ای به ارتفاع حدوداً 10متر نصب می‌شود.

فخری اعلام کرد: این المان بهار سال آینده نصب می‌شود و امیدواریم با نصب آن بتوانیم علاوه بر ارتقاء کیفیت و بهبود فضای محیط شهری، حس تعلق مکان و همچنین انتقال هویت شهری را در شهروندان ایجاد کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =