مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نصب جدا کننده های میانی در قالب نیوجرسی در محورهای ارتباطی این استان به طول40 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،مهندس احمد آفرين محمد زاده با بيان اين خبر گفت: ايمن سازي محورهاي اصلي ، فرعي ، روستايي يكي از برنامه هاي مهم و اساسي اين اداره كل بوده كه جهت جلوگيري از بروز حوادث ناگوار جاده اي و حفظ جان مردم شريف در سفرها و رانندگي انجام مي گيرد،از اين رو اين اداره كل در راستاي ارتقاء ايمني محورهاي استان ، اقدامات گسترده اي را در دستور كار داشته كه نصب نيوجرسي در سطح محور هاي استان به طول 40كيلومتر از جمله آنهاست.

مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مازندران خاطر نشان ساخت : محور های ارتباطی بابل _ آمل ، هراز ، نور _ چمستان _ آمل از جمله محورهایی است که عملیات مذکور در آنها انجام گرفت.
مهندس محمد زاده با اشاره به اینکه نگهداری راه‌ها و اصلاح مسیرها در کاهش تصادفات و آسایش مردم موثر است ادامه داد:خوشبختانه با توجه به بررسي هاي به عمل آمده و ارائه راهكارهاي لازم براي پيشگيري از تصادفات و سوانح رانندگي گام های خوبی در راه ارتقاي سطح ايمني در زمينه حمل و نقل جاده اي برداشته شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =