ایسنا نوشت: پارلمان عربی در ادعایی بی‌اساس ایران را به دست داشتن در حمله تروریستی به کانون اصلاح و بازپروری بحرین متهم کرد.


به گزارش الوحده، مشعل بن فهم  السلمی، رئیس پارلمان عربی همچنین ادعا کرد که ایران در امور کشورهای عربی مداخله می کند و سازمان ملل باید از این دخالت‌ها جلوگیری کند.

او در ادامه ادعاهای خود ایران را به دست داشتن در حمله تروریستی به کانون اصلاح و بازپروری بحرین متهم کرد و از تمام  کشورها و سازمان‌های جهان خواست که این اقدام تروریستی را محکوم کنند.

او در ادامه ملت‌های عربی در  کنار بحرین  بر علیه تروریست‌ها خواهند ایستاد و افزود: مقامات امنیتی و قضایی بحرین بسیار قدرتمند هستند  و من اطمینان دارم که عاملان این اقدام تروریستی را دستگیر خواهند  کرد.

به گزارش ایسنا، حمله به کانون اصلاح  و بازپروری (الجو) بحرین در ساعت پنج و  نیم صبح روز یکشنبه اتفاق  افتاد و به کشته شدن (عبدالسلام سیف احمد)، یکی از نیروهای پلیس و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد. در این حمله 10 تن از  متهمین در پرونده‌های تروریستی فرار کردند.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شوند که مقامات کشورمان همواره بر لزوم پایان دادن به اختلافات داخلی در  کشورهای عربی و لزوم دستیابی به یک راه حل سیاسی  که از طریق مشارکت تمام طرف‌ها در  این کشورها به دست می‌آید  تاکید کرده و دخالت نکردن کشورهای دیگر در امور داخلی کشورهای منطقه را خواستار شده‌اند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =