موفقیت مدیریت مصرف  شرکت توزیع برق  لرستان در سطح کشور

فریدون خودنیا ضمن اعلام کسب مقام اول در حوزه کاهش پیک بار ومدیریت مصرف در گروه سوم کشوری توجه به مدیریت مصرف انرژی را یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،مدیر عامل برق لرستان گفت: چنانچه کلیه دستگاهها وسازمان های متولی حامل انرژی تلاش خود را در جهت مدیریت نمودن مصرف این حاملها مضاعف نموده وبصورت یک فرهنگ عمومی آن را در جامعه تعمیم دهند دستورالعملهای کامل اقتصاد مقاومتی در این بخش انجام شده وکسب موفقیت شرکت توزیع برق لرستان در سطح کشور بعنوان نمادی برای اثبات این مدعاست.

 خودنیا اظهار داشت: مدیریت نمودن مصرف مشترکین در تمامی بخشها مستلزم هزینه های فراوانی است که در راستای فرهنگ سازی انجام می شود.

ایشان ضمن تشکر از مردم فهیم و ولایی استان لرستان وسازمان ها ودستگاههای اجرایی ابراز داشت: فرهنگ پذیری وعلاقه مندی شهروندان استان در کسب این موفقیت بسیار ارزشمند و تاثیر گذار بوده وچنانچه این عزیزان همکاری نمی نمودند قطعا این موفقیت حاصل نمی شد.

 خودنیا در ادامه گفت: باتوجه به اینکه استان لرستان از استانهای در حال توسعه می باشد وهر روز بر تعداد مشترکین برق افزوده می شود لذا می طلبد ماهم نیز همواره اطلاعات خود را به روز نموده و از مکانیزمهای نوین وظرفیت های بالقوه استفاده نموده تا از قافله صدر نشینی عقب نمانیم.

در ادامه آقای مهندس رستمی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع ضمن ابراز خرسندی از کسب موفقیت بدست آمده آن را نتیجه زحمات مدیر عامل شرکت وکلیه همکاران،دست اندرکار دانست و بیان نمود : این موفقیت با تلاش های فراوان وهمت واراده وهمچنین همدلی ودلسوزی نیروهای شرکت بدست آمده و برای سنوات آینده بایستی برنامه ریزی های جدیدتر ومدون تری صورت گیرد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف افزود: بدست آوردن مقام های اول وبرتر طی یک فرآیند منسجم بدست می آید اما باور ما این است که حفظ این مقام ها در سنوات آینده بسیار مهمتر از بدست آوردن آنها می باشد که وظیفه ما را در این زمینه بسیار سنگین تر نموده وباید مصمم باشیم تا با همدلی وهمفکری و تلاشهای وافر این مهم همواره محقق شود .

سپس رستمی فعالیت های انجام شده در این راستا را بشرح ذیل عنوان نمود:

1) آگاهی بخشی و تبلیغات از طریق صدا و سیما و جراید محلی جهت جلب همکاری مشترکین در بخشهای مختلف در پیک بار با همکاری دفتر روابط عمومی.

2) برگزاری جلسات توجیهی برای کشاورزان در شهرستان های استان و حتی بعضی بخش هابا همکاری دفتر روابط عمومی.

3) برگزاری جلسات توجیهی برای مشترکین صنعتی 200 کیلو وات و بالاتر در شهرستان های استان با همکاری دفتر روابط عمومی.

4) عقد قرارداد با تعداد 3600 اشتراک کشاورزی با همکاری دفترروابط عمومی که منجر به همکاری 3363 مشترک گردیده و کاهش 43.9 مگاوات را دربر داشته است.

5) عقد قرارداد با تعداد 93 مشترک صنعتی در بخش تعطیلات و تعمیرات و جابجایی جمعه کاری با همکاری دفتر روابط عمومی که منجر به همکاری 45 مشترک گردیده و باعث کاهش 10.8مگاوات شده است .

6) عقد قراداد با تعداد 44 مشترک صنعتی در بخش ذخیره عملیاتی با همکاری دفتر روابط عمومی که از این تعداد 5 مشترک همکاری نموده اند و2.1 مگاوات کاهش داده شده است .

7) ساخت انیمیشن جهت جلب همکاری مشترکین کشاورزی و صنعتی 4 کلیپ با همکاری دفتر روابط عمومی به مدت حدود 8 دقیقه که تاثیر بسیار مثبتی روی مشترکین در این بخش ها داشته است

اقدامات معاونت بهره برداری:

1) جمع آوری 7162 انشعاب غیر مجاز که منجر به کاهش 1.6 مگا وات در پیک شده است .

2) اصلاح اتصالات سست به تعداد 20595 کهمنجر به کاهش 4. مگاوات شده است .

3) تعدیل روشنایی معابر حدود 13000 مورد که منجر به کاهش 9. مگاوات شده است .

4) کاهش تلفات توان مانند متعادل سازی بار شبکه و افزایش سطح مقطع هادیها و ... که منجر به کاهش 33.8 مگاوات شده است .

5) بکارگیری مولدهای اضطراری که منجر به کاهش 4.3 مگاوات شده است .

6) کنترل مداوم بار فیدرها و تماس با مشترکین جهت همکاری در خصوص ذخیره عملیاتی .

اقدامات امور مشترکین :

1) کنترل مضاعف به تعداد 205300 مورد که منجر به کاهش حدود 2 مگاوات گردید .(در طول برنامه)

2) تعویض تعداد 27500 دستگاه کنتور تکفاز که باعث کاهش 54. مگاوات شده است .

3) تست تعداد 242000 دستگاه کنتور عادی .

4) تست کنتورهای دیماندی به تعداد 16450دستگاه که منجر به کاهش 3. مگاوات شده است .

5) تعویض فیوز به تعداد 19500 عدد که باعث کاهش حدود 2 مگاوات شده است .

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =