در نیمه دی‌ماه، خبرهای مجلس از جمله پاره‌کردن برنامه توسعه ششم از سوی یک نماینده، پربازدیدترین اخبار روز بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر اخبار سیاسی امروز خبر نامه روحانی به آملی‌لاریجانی درباره پرونده زنجانی و گلایه رهبری از تاسیس یک بانک توسط نهادهای نظامی قرار دارد. اما دو خبر پربازدید دیگر این بخش را اخبار مجلس تشکیل می دهند. آنطور که از قوه مقننه خبر می رسد نادر قاضی‌پور لایحه برنامه ششم را در صحن علنی مجلس پاره کرد و با پرتاب کردن برگه‌ها به سمت هیات‌رییسه این سند را عملا هیچ انگاشت. همینطور خبر رسید مسعود پزشکیان حاضر نشد روی صندلی ریاست مجلس بنشیند!

در سرویس اقتصادی هم رونمایی از وب سایت تخصصی املاک شابش با حضور رئیس اتحادیه مشاورین املاک کشور پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن خبر آمد دلار آرام گرفت و اطلاع از قیمت خودروهای دست دوم با کارکرد ۸۰ هزار کیلومتر هم مورد توجه مردم بود.

در سرویس فرهنگ و هنر استقبال از انتشار کتابی که ۷۰ سال ممنوع بود به شکل باشکوهی کلیک خورد و دانستن نام محبوب‌ترین آثار سایت‌های غیرمجاز دانلود فیلم در سال ۲۰۱۶ هم برای مخاطبان ما لذت بخش بود. پس از آن بود که قصه «پنچری» در بلوار ارتش پربازدید شد.

در سرویس اجتماعی حرف‌های خواندنی اولین کارتن‌خواب رسمی ایران به دل بسیاری از مخاطبان نشست. دادستان کل‌کشور هم اعلام کرد: دو چیز قضات را تهدید می‌کند؛ یکی پول و دیگری مسائل جنسیسخنان دولت‌آبادی درباره محکومان‌امنیتی و بازداشت دلالان‌ارز هم پربازدید بود.

یک دیپلمات کهنه کار هم به سرویس بین الملل ما گفت:  نمونه ترامپ را قبلا در کشورمان دیده‌ایم! از ترکیه هم خبر رسید مهاجم حمله تروریستی استانبول، اتهاماتش را نپذیرفت. ادعای عجیب یک رسانه روسی دربارۀ موافقت ایران و روسیه با حمله نظامی عربستان به سوریه! هم پربازدید بود.

در سرویس آی.تی خبر قابلیت‌های جدید در تلگرام پربازدیدتر از همه بود و حکایت شیرین کاری جدید قاضی پور! هم در سرویس طنز و کاریکاتور ما خوش درخشید.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =