ساماندهی دستفروشان مورد توجه و در دستور کار شهرداری قائمشهر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  مازندران، محمد بوداغی، معاون خدمات شهری ضمن اشاره به ضرورت ساماندهی گروه های دست‌فروشی و جلوگیری از پراکندگی و نابسامانی این طیف در سطح شهر اظهار داشت: به طور طبیعی پراکندگی گروه‌های این چنینی علاوه بر کاهش سطح نظارت، برای شهروندان نیز محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند و به منظور رفع و دفع مشکل مذکور یکی از حوزه‌های مورد توجه شهرداری ساماندهی افرادی هستند که از طریق دست‌فروشی ارتزاق می‌کنند.
بوداغی در ادامه افزود: ساماندهی این گروه و متمرکز نمودن آنها در مکان‌هایی مشخص به منظور برون‌رفت از مشکلات و نارسایی‌های مرتبط با این موضوع ضرورتی است که مدنظر مدیریت شهری قرار دارد. به همین منظور در کوی طالقانی و به جهت مسکونی بودن منطقه و نیز اعتراضات مردمی در خصوص ترافیک حاصله و مشکلات ناشی از این امر،شهرداری اقدام به ایجاد مکان جدیدی در رینگ داخلی نموده است.
معاون خدمات شهری با توجه به بافت قدیمی چهارشنبه بازار و ترافیک موجود در منطقه اظهار داشت: انتظار جامعه از مدیریت شهری ،ساماندهی هر چه سریع‌تر این قشر به ‌منظور تحقق حقوق شهروندی، زیباسازی چهره شهر و گردش اقتصادی از مجاری تعریف‌شده در شهر است.
وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده درنتیجه افزایش روزافزون دست‌فروشان اظهار می‌کند: در این راستا و به کاهش ایجاد سد معبر و تردد بیش‌ازحد دستفروشانی که اقدام به عرضه اقلام مختلف خوراکی در منطقه کوی طالقانی نمودند ،مزاحمت‌هایی از قبیل اشکال در تردد و ایجاد آلودگی صوتی را برای برخی شهروندان به وجود آورده که برای رفع این معضل شهرداری اقدام به جانمائی مکان جدیدی در همان منطقه کرده است.
معاونت خدمات شهری در پایان از تمامی دستفروشان به جهت همکاری صمیمانه در این طرح قدردانی کرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =