۲ سالن سینمای اصفهان از جشنواره فیلم فجر میزبانی می‌کند

تسنیم به نقل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از میزبانی ۲ سالن سینمای اصفهان از فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و گفت: سالن سینماهای قدس و فلسطین میزبان این فیلم‌ها خواهند بود.

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی پیرامون آمادگی اصفهان برای میزبانی از فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اظهار داشت: بر اساس تدبیری که وزارت ارشاد برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قالب استانی در نظر گرفته است، هر استان یک سالن سینمایی را به اکران فیلم‌های جشنواره اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال همانند ادوار گذشته اصفهان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را خواهد داشت، افزود: در استان‌هایی مانند اصفهان، فارس و خراسان که دارای جمعیت بیشتر و پیشینه تمدنی غنی‌تر هستند 2 سالن سینمایی برای اکران فیلم‌های جشنواره اختصاص یافته است که در اصفهان به احتمال فراوان فیلم‌های جشنواره در سالن‌های سینماهای قدس و فلسطین اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به وضعیت احداث پردیس سینمایی در اصفهان تصریح کرد: سالن بزرگ پردیس سینمایی بر اساس قول‌هایی که داده شده در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود که پایان بهمن ماه امسال با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی درباره فعالیت و حضور گروه‌های فرهنگی هنری تئاتر اصفهان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بیان کرد: این جشنواره به طور متمرکز در تهران برگزار می‌شود که امسال ما شاهد حضور چندین گروه تئاتر از اصفهان در این جشنواره هستیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =