ایرنا نوشت: به مناسبت رحلت آیت الله « اکبرهاشمی رفسنجانی» یار دیرین امام و رهبری و حامی و دلسوز مقاومت لبنان و فلسطین، پرچم جمهوری اسلامی ایران در لبنان ، نیمه افراشته شد.

چندین هیات لبنانی از جمله هیاتی از حزب الله لبنان آماده می شوند امشب برای شرکت در مراسم های ویژه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی عازم تهران شوند.

ساعاتی بعداز اعلام خبر ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیت های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و دولتمداران لبنانی و همچنین شخصیت های فلسطینی مقیم لبنان در تماس با « محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ارتحال یار دیرین امام و رهبری را به رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهوری ، دولت و ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت گفته ومراتب همدردی خود را ابراز کرده اند.

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان در خصوص ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی تا ساعاتی دیگر منتشر و روزهای سه شنبه و چهارشنبه دفتر یادبود یار دیرین امام و رهبری و حامی مقاومت در این سفارتخانه مفتوح می شود.

به ابتکار سفارت ایران در لبنان روز پنجشنبه مراسمی برای گرامیداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیروت برگزار خواهد شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، دیروز در سن 82 سالگی و بعداز سالهای طولانی مجاهدت و مبارزه و تلاش برای ساختن ایران اسلامی، به دیدار معبود خود شتافت و ملتی را داغدار کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =