سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی برای ایجاد سیتی سنتر در همدان

شهردار همدان گفت: چند گزینه سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفته بود تا سرمایه‌گذاری انجام شود که در نهایت یک سرمایه‌گذار توانمند بومی برای این منظور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سیدمصطفی رسولی، که در صحن علنی شورای شهر همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: زمینی به مساحت حدود یک هکتار در پیچ زندان همدان قرار دارد که به متعلق به شرکت مخابرات بوده و چندین سال به صورت مخروبه رها شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار آمادگی ورود و انجام امور مربوط به این پروژه را برای آغاز هر چه سریع‌تر این پروژه دارد.


رسولی اظهار داشت: متاسفانه در بدنه شرکت مخابرات همدان اجازه فعالیت برای سرمایه‌گذاری در زمین پیج زندان داده نمی‌شود که در این راستا اقداماتی از نهادهای بالادستی مخابرات در حال پیگیری است.

وی با اعلام اینکه روی درصد مشارکت بین سرمایه‌گذار و مخابرات اختلافاتی وجود دارد که مذاکرات در حال انجام برای توافق نهایی است، گفت: شهرداری همدان به طور کامل پای کار است و حمایت می‌کند تا این پروژه بزرگ کلید بخورد.

شهردار همدان میزان سرمایه‌گذاری این سرمایه‌گذار بومی برای این پروژه را 400 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ایجاد سیتی سنتر در این منطقه از شهر می‌تواند نیازهای شهروندان همدان را تامین کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فضاسازی شهر همدان در ارتباط با رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی نیز گفت: 35 مدیرکل در سطح شهر همدان فعالیت می‌کنند که متاسفانه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی فقط انتظار داشتند شهرداری همدان اقدامات لازم را انجام دهد که این موضوع منطقی نیست.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =