فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: صبح امروز گزارشی از تیراندازی‌هایی به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند.

سردار عزیزی گفت: در این تیراندازی پنج نفر از ساکنان جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله در تحقیقات اولیه، هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی قاتلان در یکی از محله‌ها کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بعد از مدت زمان کوتاهی یکی از قاتلین دستگیر شد و برنامه ریزی پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.

سردار عزیزی درباره علت قتل گفت: فرد قاتل مجرم سابقه‌دار است و اخیرا از زندان آزاد شده و به کمک برادرش برنامه ریزی قتل‌ها را انجام داده است.

وی گفت: انگیزه قتل به قصد انتقام جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل بوده که نتیجه اقدامات بعدی پلیس به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

روایت دادستان اراک

میزان نوشت:  دادستان عمومی و انقلاب اراک از وقوع تیراندازی و قتل پنج نفر از اعضای دو خانواده در اراک خبر داد و گفت: امروز پنج نفر از اعضای 2 خانواده را در اراک که از قبل اختلافاتی با آن‌ها داشته در خیابان سی متری کوی علی ابن ابیطالب (ع) به قتل رساند.

فرشید طاهری از تشکیل پرونده برای رسیدگی به این مهم خبر داد و گفت: دادستانی با جدیت پیگیر کار است، هویت قاتل کاملا مشخص است و درصدد دستگیری وی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب اراک در پایان گفت: انگیزه قتل انتقامجویی شخصی است و قاتل سابقه معاونت در قتل را نیز داشته است.

‌۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    83 2
    چرا به این راحتی اسلحه گیر می آید تازگیها هر کس با کسی اختلافی دارد اسلحه می گیرد و دست به قتل کور کورانه می زند.
    • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      55 2
      دقیقا. میخواستم همینو بگم. چرا جلوی قاچاق اسلحه رو نمیگیرن؟ ولی میگن صدتا گوشی همراه گرفتیم؟
    • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      6 0
      حالا اگه این تیر اندازی تو امریکا بود ،،،، تمام شبکه ها تو بوق و کرنا میکردن که نگو
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    28 10
    دیدیم که اون ریشه یابی قبلی ناپذیربودن فقط اعدام
    • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      39 21
      نه اینکه اعدام خیلی اثرگذار بوده در کم شدن جرم و جنایت
    • رر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      19 3
      الان اگه این اعدام شده بود ۵نفر نمیمردن
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      8 0
      ریشه یابی چی طرف این همه ریشه یابی شده ولی بازدارنده نبوده و با اعتماد به نفس بیشتر دست به جنایت زده جز این که با پول مالیات مردم تو زندان مفت خورده و خوابیده چه نتیجه ای داشته با اون پول میشد کلی در مانگاه و مدرسه ساخت و کلی کارتن خواب را سر و سامان داد حالا زنده نگه داشتن همچین جانی چه سودی برای جامعه داره؟
    • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      6 2
      مثل این که بگیم پاسگاه و دادسرا تو کاهش جرم تاثیری نداشته پس جمعش کنیم تو از کجا میدونی که مجازات اعدام باعث نشده خیلی ها دست به جنایت نزنند
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    21 1
    ایران هم بدتر از امریکا شده حالا خوب اسلحه توی ایران مثل امریکا آزاد نیست وگرنه با این اعصاب خراب هر روز اسلحله کشی و کلی جنازه داشتیم...
  • ناشناس A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    11 1
    چرا اعدام اثر نداشته باشه وقتی یه قاتل رو که اقدام به قتل عمد کرده حذف میکنه و به ادمای سرکش نسون میده در صورت گرفتن جون دیگران جون خودشون هم گرفته میشه به نظر شنا بسون کیک و شکلات بدن جرم کم میشه درسته اول فرهنگ سازی و اقدام تربیتی ولی به هرحال با کسی که قتل عمد کرده باید اقدام تنبیهی جدی و به اندازه جرم کرد
  • امیر IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    21 2
    خوبه امنیت داریم حالا والا
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    21 1
    چرا یک قاتل با وثیقه آزاد کردید که این فاجعه اتفاق بیفته کسی که قراره کشته بشه از چی بترسه؟
  • بهرام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    3 0
    ریشه یابیهامون هم درست نیست. اکثرا در زندان های دنیا روانشناسایی خبره هستن که با زندانی ها صحبت میکنن حتی دانشجوهاشون از اونها پایان نامه ایجاد میکنن و روی مسائل کار میکنن. با تست هایی میفهمن که این فرد در چه حالتی هست. نه اینکه خدا میدونه شاید از رو اجبار این فرد کارایی برای تایید شدن کرده تا بتونه بیاد بیرون و آخرش هم این کار وحشتناک رو انجام بده.
  • محمد مهدی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    0 0
    اگه میشد مثل امریکا از سر کوچه ازادانه اسلحه تهیه کرد چی میشد .اونوقت اقای حیاتی فقط از ناارامیهای کشورهای دیگه میگه.اگه از کشور خودمون بگه چقدر خبر داره که بگه.حتما نمیگه که مردم احساس ناامنی نکنند.