فرماندار فردیس: مهمترین و تخصصی ترین وظایف فرمانداری در حوزه سیاسی امنیتی است

فرماندار شهرستان فردیس گفت : ما هیچ هدفی جزء اسایش و ارامش مردم را نداریم و مردم باید با حقوق شهروندی اشنا شده تا به پیشرفت شهرستان کمک شود و اگر بتوان از طیف مردم ، انسان هایی آگاه و مطالبه گر ساخت ، شهروندان روز به روز فهمیم تر شده و این نوید بخش یک اینده روشن خواهد بود.

به گزارش خبر آنلاین حمید احدی  با بیان این مطلب تاکید کرد : مهمترین و تخصصی ترین وظیفه فرمانداران سیاسی امنیتی میباشد و ازین رو از جایگاه حساسی برخوردارند وی اظهار کرد : در سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان البرز نیز مطالبات بسیاری مطرح شد که بیمارستان فردیس ، تصفیه خانه فاضلاب شهرک سیمین دشت ، مترو ، انتقال انبار نفت ، BRT و اتوبان همت جنوبی از جمله مواردی بود که در مصوبات این سفر گنجانده شد و با اجرایی شدن آن تا پایان سال آینده ، شاهد اتفاقات و دستاوردهای خوبی برای مردم فردیس خواهیم بود.

وی در تشریح مهمترین طرح ها و اقدامات در دست انجام فرمانداری عنوان کرد: تبدیل زمین کمیته امداد به شهرک گلخانه ای که در شورای اقتصادی مقاومتی استان مطرح مصوب شد از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد و دلیل این امر نیز آلودگی های زیست محیطی ناشی از هر یونیت نیروگاه منتظر القائم در 24 ساعت می باشد و بالغ بر 500 الی 800 تن گاز کربنیک تولید میکند که با اجرای این طرح تا حدودی معضل اشتغال شهرستان برطرف خواهد شد .

فرماندار فردیس با اشاره به این مطلب که تمامی شهروندان باید خود را در برابر آنچه در اطرافشان می گذرد مسئول بدانند ، اظهار داشت : مدیریت پسماند شهرستان تصمیم گرفته تا در صورتی که تخلفی مشاهده شد با گزارش تخلف مربوطه، اجازه فعالیت لغو شده چرا که ما باید خود دیدبان شهر بوده واحساس تعلق خاطر به شهر داشته باشیم و با این کار بتوانیم تا حدودی از کثیفی و الودگی شهر جلوگیری کنیم لذا برای زیباسازی شهر کافی است که همه تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

ضعف عرضه کالا در بین تولید کنندگان به چشم می خورد

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه تاکید کرد: سیمین دشت فعالترین شهر صنعتی استان البرز است که اکثر واحدهای تولیدی آن فعال میباشد و مقام اول تولید را در استان دارد. وی در ادامه مطلب افزود: با تشدید رکود ، کارخانجات نمیتوانند کالای خود را به فروش رسانده در نتیجه ورشکست خواهند شد وتمام سرمایه به کالا تبدیل میشود که قابل فروش نیستند و این نشان می دهدکه تولیدکنندگان ما عرضه کنندگان خوبی نیستند.

احدی اظهار داشت : زنجیره عرضه ناقص است و اگر این روند ادامه یابد دچار ورشستگی خواهیم شد.برای جلوگیری از رکود در ابتدا با سیاست گذاری واحد باید بازار فروش را احیا کرد و به این سوال پاسخ داد که ایا میتوان کالا را فروخت؟ در صورتی که با این دید به سمت جلو حرکت کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا اقتصاد و تولید کشور را زمین گیر کرده اعلام کرد : ساز و کار برخورد با قاچاق عالمانه نیست و اگر عرضه کالایی وارداتی در چارچوب قانون باشد میتواند محرک بخش تولید داخلی باشد. لذا باید ساختاردرستی در مورد واردات وجود داشته باشد و اینگونه خواهد بود که قطعا ورشکست نخواهند شد.

حمید احدی اذعان داشت : بدون تعامل با مسولین هیچ کاری انجام شدنی نیست و سعی خواهیم کرد ضمن رعایت کردن دقیق قانون، محبت ، برادری، مودت را هم در اداره شهرستان لحاظ کرده و با ارتباط مستقیم با مردم ، مسائل و مشکلات شهرستان را در مناسبترین زمان و به بهترین نحو ممکن مرتفع کنیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =