بام خاطره‌ها به عنوان یک ظرفیت بسیار ویژه برای خرم‌آباد مطرح است

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای درختکاری در بام خاطره‌ها خبر داد

به گزارش خبرانلاین لرستان ،«رستم کوشکی» با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت انجمن‌های مردم نهاد زیست‌محیطی و مردم شهر خرم‌آباد انجام می‌شود، اظهار کرد: بام خاطره‌ها به عنوان یک ظرفیت بسیار ویژه برای خرم‌آباد مطرح است که می‌تواند در قرینه بام شهر، بخشی از خدمات رفاهی و تفریحی مردم مرکز شهر را تامین کند.
کوشکی ادامه داد: در ماه‌های گذشته با ورود استانداری و شهرداری برای سامان‌دهی وضعیت بام خاطره‌ها شاهد بروز اقدامات مثبتی بودیم به نحوی که تمامی دستگاه‌های مرتبط وارد عمل شده و به دنبال تامین امکانات و زیرساخت‌های این مجموعه هستند. همچنین شکل‌گیری حرکت‌های مردمی در شهر خرم‌آباد به خصوص در حوزه زیست‌محیطی اقدامات خوبی را به ثبت رسانده است به نحوی که اکنون چندین گروه مردم نهاد با جدیت در این حوزه فعال بوده و اقدامات بسیار مناسبی را نیز انجام داده‌اند.
وی با اشاره به لزوم به کارگیری ظرفیت‌های مردمی در توسعه فضای سبز، گفت: انجمن‌های مردم نهاد اکنون در چندین منطقه از خرم‌آباد اقدامات بسیار ویژه‌ای را برای توسعه فضای سبز شهری انجام داده‌اند و مطمئنا می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب این حرکت اجتماعی را گسترش داد.
کوشکی عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال درختکاری گسترده در بام خاطره‌ها انجام شود تا علاوه بر توسعه فضای سبز شهری شاهد افزایش مشارکت اجتماعی و تبدیل شدن آن منطقه به یکی از قطب‌های گردشگری خرم‌آباد باشیم.
وی یکی از اهداف اصلی مجموعه مدیریت شهری را تلاش برای تکمیل کمربند سبز شهر دانست و افزود: بی‌شک درختکاری در بام خاطره‌ها باعث کمک به تحقق این هدف خواهد شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =