احداث ۱۶ ایستگاه هوائی توزیع برق در شهرستان شاهرود

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود از احداث 16 ایستگاه هوائی و تجهیز الکتریکی یک دستگاه پست زمینی توزیع برق، از اول امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس احمد یوسفی بیان داشت : با نصب و بهره برداری از این ترانسفورماتورهای توزیع ، 1 هزار و 605 کیلوولت آمپر به قدرت پست های برق این شهرستان افزوده شده است .
وی با اشاره به این که 13 هزار و 107 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی برقرار شده گفت: طرح توسعه ی 9 هزار و 562 متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوائی ، از دیگر اقدامات این مدیریت می باشد .
وی افزود : از آغاز سال جاری تا زمان حاضر ، 17 هزار و 676 متر شبکه فشار ضعیف هوائی ، 8 هزار و 930 متر خطوط 20 کیلوولت هوائی و 3 هزار و 151 متر شبکه فشار متوسط زمینی، اصلاح و بهینه سازی شده است .
وی با عنوان این که 319 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه ی روشنائی معابر این شهرستان نصب گردیده اضافه کرد : اجرای 614 پروژه ی عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری به میزان 30 میلیارد ریال، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.
وی تصریح کرد : احداث 7 هزار و 800 متر ادامه ی فیدر از پست 63 کیلوولت البرز، برقراری پست هوائی روستای سطوه، تبدیل 4 هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف سیمی در چهار روستای شهرستان به کابل خودنگهدار ، طرح جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه سیمی در شهرک اخیانی، چهارراه آبشار تا میدان جمهوری و بلوار شهیدمطهری و احداث چهار ایستگاه جدید عمومی ، به عنوان برنامه های این مدیریت تا پایان امسال به شمار می رود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =