خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    6 0
    حالا همون قبلی ها رو پیگیری کنید تا برسه به جدیدترها . خخخ
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    1 0
    به ازای هر دام یه دامپزشک وجود داره
  • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    0 0
    بعضی مشکلات نیاز به سرمایه و پول برای رفع شدن دارد اما مشکلات زیادی هم هست که نیازمند انجام وظیفه مسول هر بخش میباشد تعداد زیادی از مردم از شهرهای مختلف روزانه به تهران می آیند و ناگزیر از استفاده از مترو و بی آر تی هستند متاسفانه اعلام صحیح نام ایستگاه ها در قطار های مترو به درستی صورت نمیگیرد و اکثریت مواقع ایستگاه بعدی به اشتباه از بلندگوی قطار بیان میشود و ایستگاه ها هم در موارد کمی موقع ورود قطار نام ایستگاه را اعلام میکنند این موضوع موجب سردرگمی مسافرین و از دست رفتن زمان و استرس بیشتر آنها میشود متولی نظارت بر این امر کدام بخش مترو است. حتی در بعضی وااگن ها تابلوی راهنمای ایستگاه ها هم وجود ندارد و اولویت به تبلیغات داده شده وضعیت در اتوبوس ها به مراتب بدتر است
  • حامد انصاری ES ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    0 0
    باسلام من ماشین قبلی را فروختم ومی خواهم برای ماشین جدید از همان پلاک که در تهران گرفتم استفاده کنم ولی درشهرستان قبول نمی کنند راه حل چیست بند ه را راهنمایی فرماید ممنونم
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    4 0
    سلام دیروز بعد از حدود 7 ماه کارت ملی هوشمندم را با مراجعه به پست منطقه دریافت کردم علاوه بر پولی که قبلا داده بودیم پست هم برچسب هایی را میداد که با چسباندن روی کارتها که حاوی کدپستی و شماره تلفنی روی آن بودکهدرصورت گم شدن یابنده آنرا اطلاع دهدو10 هزارتومان هم مبگرفتندمساله مهم این بود که بااین همه صرف و قت و هزینه باز روی کارت تاریخ اعتبارزده بودند چرااینقدرهزینه میکنند برای یک کارت برای 6سال؟مگرهویت طرف عوض میشود هر6سال یکبار؟چقدردوباره کاری؟ مساله دیگر هزینه گازمصرفی منازل کلی گرانتر شده است قبض این بار ما دو نیم برابر قبض قبلی هست همه چی روز به روز گران میشود و هچکس هم متاسفانه جوابگونیست تاکی باید چندرغازحقوق بازنسشتگی را بدهیم پای اپاره خانه های سنگین و بهای آب و برق و گاز و...؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    2 0
    گله ای از شهرداری تهران دارم اصلا به سالمندان فکر کردند؟ از این پله ها که روی پلها نمیشود درست و حسابی بالا رفت از بس ارتفاع آنها بلند است در چهارراه مجیدیه هم یک پل عابر مثلا مجهز به پله برق است که اکثرا خراب است چرا شهرداری به فکر مردم نیست؟و کس رسیدگی نمیکند؟
  • معلم بازنشسته IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    1 0
    با سلام ... چرا سئوال ما معلمان بازنشسته را در ارتباط با قطع حق اولاد و عائله مندی در آذر ماه چاپ نمی کنید . سازمان بازنشستگی به ما بازنشستگان دار ظلم می کند . تلفن های سازمان از دیروز چهار شنبه قطع شد . چرا کسی توی این مملکت جوابگو نیست ؟
  • معلم بازنشسته IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    4 0
    خبر آنلاین عزیز چرا صدای اعتراض ما بازنشستگان را به گوش مسئولان سازمان بازنشستگی نمی رسانید ؟ چرا حق اولاد و عائله مندی آذر ماه ما را پرداخت نکردند ؟
  • معلم بازنشسته A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    2 0
    سپاس خبر آنلاین ... امیدوارم سازمان بازنشستگی جواب بدهد ...
  • ناهید A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    1 0
    باسلام لطفا ازدولت محترم سوال کنیدمبنای حذف یارانه چیست جهت یک زوج بازنشسته وفرهنگی که رویهم ۶۵سال سابقه فرهنگی دارند وحقوق دونفر آنها به سه ملیون نمیرسد
  • ناهید A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    0 0
    حذف یارانه جهت زوج فرهنگی باسابقه بیش از۶۵سال وحقوق کمتراز سه ملیون اکنون سه ماه یارانه مارا حذف وجزو ثروتمندان قرار گرفتیم ممنون