نوبخت: مسئولان در پایان سال ۹۵ با قطار به همدان خواهند آمد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه ویژه برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: 227 میلیاردتومان برای پروژه های مورد نظر استان همدان در نظر گرفته شده که تا کنون ۷۰ درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اسدآباد ؛ محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور که به استان همدان سفر کرده است، در جلسه ویژه برنامه ریزی استان که در شهرستان اسدآباد برگزار شد با اعلام مطلب فوق افزود: تا قبل از پایان سال موظفیم صد درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به همدان را تخصیص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سیاست مدیریت ارشد استان این است که کار درشت و ماندگار داشته باشد و امیدواریم بتوانیم کارها را تا پایان سالجاری تکمیل کنیم تا مسؤولان با قطار به همدان بیایند واین کار را برای مردمی که به فرهنگ، تدین و ادب اشتهار دارند، انجام خواهیم داد.

نوبخت ادامه داد: همه پروژه های مطرح شده که نیاز به مطالعه دارد، پیگیری و به سرانجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی به پهنای ایران کارگاه درست کرده و این اقدام جای قدردانی دارد

نوبخت در ادامه با اشاره به تأکید رئیس جمهور در اجرای برجام نیز گفت: رئیس جمهور بارها تاکید می کنند که بی جهت ملت بزرگ ایران در حلقه محاصره ناجوانمردانه، قرار گرفته بود به گونه ای که نمی توانستیم از منابع خودمان نیز استفاده کنیم و این را هیچ فرزند غیور ایران نمی پذیرد.

وی افزود: بالغ بر 11و نیم میلیارد دلار در اثر برجام سرمایه گذاری خارجی در ایران صورت گرفته است.

نوبخت با اعلام اینکه در ماه 2 میلیون و960 هزار بشکه صادرات نفت و میعانات نفتی داریم، یادآور شد: این امر نشان از موفقیت ایران در برجام است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با فرهیختگان اسدآباد نیز گفت: شجاعت شهدا موجب صیانت از انقلاب شد.

وی با اشاره به دو عملیات افتخار آفرین کربلای 4 و5 در دی ماه سال 65، اظهار داشت: از خانواده معظم شهدا که انقلاب با جانفشانی فرزندان آنها و فداکاری این خانواده ها به امانت مانده است، تقدیر می کنم.

نوبخت ضمن تسلیت فقدان آیت الله هاشمی نیز گفت: آیت الله هاشمی از مردانی بود که در شکل گیری نظام به تأسی از امام و رهبری پایبند بودند.

وی یادآور شد: امروز من از مشکلات شهرستان اسدآباد کاملا آگاه شدم و در سفر آینده میزان پیشرفت کارها را خواهم دید.

نوبخت با اعلام اینکه رئیس جمهور دیروز تاکید کردند که پیام و سلامشان را به شما مردم شریف اسدآباد و استان همدان ابلاغ کنم، افزود: امروز دلیل حضور بنده درخدمت شما اتصال راه آهن همدان به تهران است و امیدوارم در سفر سوم به همدان شاهد بهره برداری از این پروژه و 43 پروژه سفر رئیس جمهور به استان باشیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =