مقاومت سپاسی شیراز به عنوان سومین تیم، به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران سقوط کرد.

هفته سی و چهارم و پایانی نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار از ساعت 17 و 15 دقیقه امروز آغاز شد که تیم مقاومت سپاسی شیراز با تساوی بدون گل برابر راه آهن شهرری، سومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک لقب گرفت.

راه آهن شهرری و مقاومت که کاندیدای سقوط از لیگ برتر بودند، امروز در ورزشگاه اکباتان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان گلی را در بر نداشت تا این تیم مقاومت باشد که با 37 امتیاز، بعد از تیم‌های استقلال اهواز و ابومسلم، به رقابت‌های جام آزادگان سقوط کند.

پس از برق شیراز که فصل گذشته سقوط کرد، مقاومت دومین تیم شیرازی نیز به لیگ دسته یک سقوط کرد و اگر برقی‌ها نتوانند از رقابت‌های جام آزادگان سهمیه حضور در لیگ برتر را بگیرند، در فصل دهم لیگ برتر شیرازی‌ها نماینده‌ای نخواهند داشت.

در دیگر دیدار امروز پاس همدان که کاندیدای سقوط بود، در خانه خود به تساوی یک بر یک برابر تراکتورسازی تبریز دست یافت و در لیگ برتر ماند.

پاس همدان با این تساوی 38 امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی، فصل آینده را نیز در لیگ برتر توپ خواهد زد.

امیر حسین خیرخواه در دقیقه 29 گل تراکتورسازی را به ثمر رساند. حیدری نیز در دقیقه 86 برای پاس گلزنی کرد.
بر اساس این گزارش دیدار صبای قم و سایپای کرج نیز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. بیاتی نیا در دقیقه 2 و حقی در 76 برای صبای قم، یوسف زاده در دقیقه 10 و منوچهری ماسوله در دقیقه 27 برای سایپا گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان،‌استقلال اهواز و استیل آذین، شاهین بوشهر و فولاد خوزستان از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز آغاز می‌شود.

سایر دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فردا برگزار می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 62681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =