فرماندار پلدختر گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت است

اسما اسمایل پور ، خبرآنلاین لرستان ، نعمت اله دستیاری در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر افزود: مسوولان از فرصت دهه فجر برای تبیین خدمات نظام استفاده کنند و این ایام باید جلوه وحدت در عین تنوع ، همدلی در عین تفاوت ها ، همسویی در عین تضارب آرا باشد .
وی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای امید افزایی در جامعه است ومسوولان شهرستان در این ایام عملکرد و دستاوردهای نظام را برای مردم بیان کنند.
وی افزود: هویت سیاسی ، اجرایی همه مسوولان مدیون نظام جمهوری اسلامی است که شرکت در برگزاری جشن ها و برنامه های انقلاب وظیفه شرعی و دینی همه مسوولان است .
فرماندار پلدختر گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب دستاوردهای بسیار خوبی نصیب ملت ایران شده که مهم ترین آن امنیت است و از این نظر ایران در بسیاری از کشورها به عنوان پاسدار مردم معرفی شده است .
دستیاری افزود: استکبار جهانی امروز از انقلاب اسلامی که حکومتی مبتنی بر نظام ارزشمند ولایت فقیه است به عنوان برترین قدرت منطقه وحشت دارد .
فرماندار پلدختر گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر تمام ادارات شهرستان با تمام توان و ظرفیت های موجود همه با هم در یک فضای صمیمی و وحدت بخش بدون کوتاهی و کم کاری در جشن های انقلاب سهیم خواهند شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =