ایسنا نوشت: رییس‌جمهور جدید آمریکا قرار است فرمان‌هایی اجرایی صادر کند که بر اساس آن، اعطای ویزا برای شهروندان چند کشور مسلمان ازجمله ایران به‌طور موقت ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دستیاران نمایندگان کنگره و کارشناسان مهاجرت می‌گویند که دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه چندین فرمان اجرایی صادر خواهد کرد که بر اساس آن صدور ویزا برای شهروندان سوریه و شش کشور دیگر خاورمیانه و آفریقا، شامل ایران، عراق، یمن، لیبی، سودان و سومالی به بهانه این‌که تهدیدی علیه امنیت ملی هستند، به‌طور موقت ممنوع شود.

نام ایران نیز در میان کشورهایی است که شهروندان آن‌ها برای مهاجرت و دریافت ویزای ورود به آمریکا با محدودیت مواجه خواهند شد.

ترامپ ساعاتی پس از انتشار این خبر در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: چهارشنبه یک «روز بزرگ» برای امنیت ملی آمریکا خواهد بود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
    0 0
    لیاقتش همون وهابی ها و انتحاری های ملخی هست که کل فرهنگ امروزی و انسان بودنشون رو از ایران و ایرانی دارند.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
    0 0
    تلاش به حق و درستی است البته نه به خاطر مردم ایران بلکه به خاطر اینکه عربستان دارد خودش را با دنیا وفق می دهد و با کشورها دوستی می کند ما فقط پرچم آتش می زنیم و شعار نابودی روی موشک می نویسیم چرا باید کسانی را به کشورش راه دهد که پرچم کشورش را لگد می کنند و آتش می زنند.
  • بی نام RO ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
    0 0
    بی سوادترین احمق ترین و ساده لوح ترین رئیس جمهور تاریخ امریکا.این شخص دنیارو به فساد میکشونه
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    0 0
    خبر آنلاین اصلا متن بالا را خواندی و منتشر کردی؟ هر تلاشی می کند بکند بهتر اولا سی روزه دوما پیش نویسه سوما همه کشورها باید با کشور متخاصم همینکارو بکنن. افغانها چه ربطی داشتند؟ کلا این آقا چهار سال رئیس جمهوره اگه استیضاح نشه، نمیره و... چهار سال تعطیلات برو یه جا دیگه اگه این قانون همیشگی شد البته واسه درس هم برو یه کشور مثل انگلیس یا فرانسه یا کانادا و.... ایرانیها اکثرا نخبه هاشون میرفتن این احمق کشور خودشو تحریم کرد اگر نه که تروریست هر جور بخواد وارد خاکش میشه معلوم نیست چه باجی می خواد؟ البته خبر نداره واسه دولت ما نرفتن ملت به آمریکا خوبم هست مردمم از اون متنفر میشن. سوزاندن پرچم سی و هشت سال داره رخ میده نه اونها برامون سبد گل میفرستادن