مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت 50 هزار پیاز لاله جدید در پارک ائل گلی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین حسن زاده با اشاره به این مطلب اظهار داشت: استقبال بی نظیر شهروندان تبریزی از لاله کاری ها طی سال های اخیرباعث شد تا اقدامات لازم برای جلب رضایت حداکثری مردم بار دیگر در دستور کار قرار گیرد.

حسن زاده ادامه داد: با توجه به ماندگاری پیازهای لاله از سال گذشته در اطراف استخر ائل گلی و بخش زیادی از این پارک، امسال تنها 50 هزار پیاز جدید به این تعداد قبلی اضافه می شود.

وی افزود: استقبال شهروندان تبریزی و گردشگران طی سال های گذشته از لاله کاری های تبریز به اندازه ای وسیع بوده که مدیریت شهری و سازمان پارکها و فضای سبز تبریز بر خود لازم دانست تا بهار 96 را نیز مطابق سال های پیشین رنگ و جلوه ای نو ببخشد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز تصریح کرد: پیازهای جدید لاله در 6 رنگ و انواع مختلف خواهد بود.

حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کاهش کاشت گلهای فصلی در تبریز، اظهار داشت: سعی ما بر این بوده است که به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از کاشت انبوه گلهای فصلی با ماندگاری کوتاه خودداری کرده و با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه گونه های مناسب در سطح شهر کاشته شود.

وی با اشاره بر اینکه طی سالهای اخیر تبریز را به شهر لاله ها تبدیل کرده ایم، افزود: تلاش برای توسعه گلکاری ها به طور هوشمندانه و آگاهانه تر همراه با طراحی منحصربفرد تر طی سالهای اخیر در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

به گفته ی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، شهرداری تبریز تمهیدات ویژه‌ای را در هر دو حوزه فضای سبز درختی، زینتی و اجرای گلکاری‌های گسترده در برنامه‌های فضای سبز سال 96 مد نظر قرار داده است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =